|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| mag Club wel verdedigen zeker? ;) ze worden ook al genoeg afgebroken :) gistern studio 1 gezien.. Twas al anderlecht dat de klok sloeg.. maar dat ze nooit verdiend hebben om de 3 punten te halen is met geen woord over gerept. :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
we kunnen ons der in ieder geval aan optrekken dat, ondanks dat Brugge nog helemaal niet draait zoals het moet, Anderlecht slechts met 1-0 heeft gewonnen en het evengoed een gelijkspel had kunnen zijn.
en voor de Anderlechtsupporters kunnen aanhalen dat dit komt doordat anderlecht zelf niet goed speelde, wil ik al zeggen dat Brugge hier ook een verdienste aan heeft. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by ConFig
je hebt gelijk, Zetterberg moet lager staan ;)
en ja de ref fluit in het voordeel van club :haha: :haha: op anderlecht :p
wat ik gezien heb is dat club weer kaarten krijgt voor fouten dat er geeneens waren.. denk niet dat anderlecht moet klagen over refs :o ze zijn er al genoeg door geholpen geweest dit seizoen hoor.. vb die penalty op bousouffa op anderlecht.. lmao, de goedkoopste penalty ooit.. en dan de reactie van bousouffa die dan nog zegt dat de penalty meer dan terecht was ook :p , laat me niet lachen :D |
Effkes serieus blijven he ivm Zetterberg tov Verheyen. Hoeveel keer heeft Verheyen de Gouden Schoen gewonnen? En hoeveel keer is hij profvoetballer van het jaar geweest? 0. Terwijl Zetterberg 2x gouden schoen, 3x profvoetballer en ook nog 6-7x de fair play prijs.
En ivm de ref, als ge dat nu beweert, hebt ge de match niet gezien. Biglia werdt een paar keer omvergeschopt, maar niet of slechts licht gefloten. De kleine overtredingen die Brugge beging werden dikwijls niet (of zelfs in het voordeel van Brugge) gefloten, maar diegene die Anderlecht maakte (zoals Biglia soms) wel. De ref fluit vaak in het voordeel van Anderlecht als ze thuis spelen, maar hier niet ze en dat was heel duidelijk. Ze hebben 3 gele kaarten gekregen bij Brugge en van 2 ervan herinner ik al meteen dat ze terecht waren.. Blondel die al een paar keer (te) hevig was doorgegaan, en Clement voor duwen, te laat zijn en vooral truitje trek. En ge weet even goed als ik dat ze daar streng op zijn. Fouten dat er geen waren zegt hij dan... No offense, maar als ge van een blinde supporter spreekt, kunt gij wel tellen.
@FCB_Fanatic: Club heeft er ook verdienste aan, maar tis echt ni dat Brugge zo goed was imo. Vooral in het begin hebben ze Boussoufa wel goed afgestopt. Maar dat Anderlecht bv de lange bal gebruikt,VDH nergens is, Hassan eraf Halen voor Van Damme, met 5 vanachter speelt op het einde,... Dat lag niet aan Brugge, maar aan Anderlecht zelf. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
No offense, maar als ge van een blinde supporter spreekt, kunt gij wel tellen.
|
lmao :p
toch vind ik dat Verheyen als speler ferm onderschat is geweest, Zowel bij CLub als bij de Rode Duivels is ie soms van heel groot belang geweest.. hij krijgt de gouden schoen gewoon niet omdat ie misschien niet technisch verfijnd genoeg was of dat te weinig mensen hem echt apprecieerden, zoals gij en heel anderlecht blijkbaar ook niet doen..
Als ge Verheyen's speelminuten vorig seizoen allemaal zou gezien hebben zou je wellicht nog ogen trekken. Kzeg niet dat ie de beste voetballer is/was van de competitie, maar ie zat zeker bij de beste. Anders krijgt ge geen basisplaats zoveel jaar na mekaar.. feit is dat Club Verheyen ferm mist.. Waar was de rechterflank tegen Anderlecht? :nervous: |
|
|
| mellow_head |
| wa een kutmatch, twas beter 1 - 1 geworde :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by mellow_head
wa een kutmatch, twas beter 1 - 1 geworde :o |
had et nooit gedacht, maar deze keer geef ik je gelijk..:rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by ConFig
lmao :p
toch vind ik dat Verheyen als speler ferm onderschat is geweest, Zowel bij CLub als bij de Rode Duivels is ie soms van heel groot belang geweest.. hij krijgt de gouden schoen gewoon niet omdat ie misschien niet technisch verfijnd genoeg was of dat te weinig mensen hem echt apprecieerden, zoals gij en heel anderlecht blijkbaar ook niet doen..
Als ge Verheyen's speelminuten vorig seizoen allemaal zou gezien hebben zou je wellicht nog ogen trekken. Kzeg niet dat ie de beste voetballer is/was van de competitie, maar ie zat zeker bij de beste. Anders krijgt ge geen basisplaats zoveel jaar na mekaar.. feit is dat Club Verheyen ferm mist.. Waar was de rechterflank tegen Anderlecht? :nervous: |
hier sluit ik mij volledig bij aan, en dat zeg ik absoluut niet omdat ik supporter ben van Brugge. Verheyen heeft jaren enorm veel betekent voor Club en hoewel hij als voetballer zijn beperkingen had heeft hij enorm veel bereikt, zowel in de nationale competities, europees als bij de Rode Duivels.
* Hoogstraten VV (1978-86), Lierse SK (1986-88), SC Anderlecht (1988-92)
* Bij Club Brugge van 1992 tot 2006 (415 wedstrijden in eerste klasse, 155 doelpunten – 47 Belgische bekerwedstrijden, 17 doelpunten – 88 Europese bekerwedstrijden, 23 doelpunten – kampioen van België in 1996-1998-2003-2005, bekerwinnaar in 1995-1996-2002-2004)
* A-international: 50 interlands (10 doelpunten) voor België (WK 1998 in Frankrijk, Euro 2000 in België/Nederland, WK 2002 in Japan/Zuid-Korea)
ik denk dat veel spelers blij zouden zijn als ze zo'n lijstje zouden kunnen presenteren na hun loopbaan.
| quote: | Originally posted by Shadowkid
@FCB_Fanatic: Club heeft er ook verdienste aan, maar tis echt ni dat Brugge zo goed was imo. Vooral in het begin hebben ze Boussoufa wel goed afgestopt. Maar dat Anderlecht bv de lange bal gebruikt,VDH nergens is, Hassan eraf Halen voor Van Damme, met 5 vanachter speelt op het einde,... Dat lag niet aan Brugge, maar aan Anderlecht zelf. |
Ik besef maar al te goed dat Anderlecht een heel deel van zn capaciteiten heeft verloren door het tactisch 'geklungel' van Vercauteren. Als ze de 1-1 hadden binnengekregen had Anderlecht zichzelf veel verwijten moeten maken, nu worden ze door Zitka gered.
ik heb trouwens nergens gezegd dat Brugge goed was, mijn punt was net dat Brugge juist zn beste spel nog niet heeft laten zien en dat ze uiteindelijk maar met 1-0 verliezne en aanspraak kunnen maken op een gelijkspel. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by ConFig
had et nooit gedacht, maar deze keer geef ik je gelijk..:rolleyes: |
Stomme West-Fluuter... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Stomme West-Fluuter... |
de west vlaanders is de schoonste provincie van al :), en bovendien hebben wij iets wat al de andere provincies ni hebben.. DE ZEEIIIIIII :toothless |
|
|
| mellow_head |
| Ja de Belgische rioolwater kust is ech get om trots op te zijn :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
De mogelijkheid bestaat dat Ronaldinho nog voor vrijdag de overstap maakt naar AC Milan. De Braziliaanse spelverdeler werd door een woendende coach Frank Rijkaard uit de selectie van FC Barcelona gelaten die het maandagavond opnam tegen Celta de Vigo. Reden hiervoor is dat Ronaldinho zaterdag als enigste de training miste. Rijkaard was ook niet te spreken over het feit dat zijn stervoetballer enkele uren voor de Europese Supercup tegen Sevilla nog promotiewerk deed.
Een anomieme bron vertelde tegenover het tabloid The Sun dat de sfeer in de kleedkamer allesbehalve goed is: “Ronaldinho is gestraft. Rijkaard wou aantonen dat de regels voor iedereen hetzelfde zijn hoe groot de ster ook is. Maar de sfeer is niet goed in de kleedkamer.” Daarenboven wacht Ronaldinho al bijna een jaar op het beloofde nieuwe contract.
Ook de broer en tevens zakenwaarnemer van Ronaldinho, Roberto de Assis Moreira, bevestigde dat een overgang nog steeds mogelijk is: “De transfer van Ronaldinho naar Milan is mogelijk en het zou een nog betere zaak zijn voor het team dan de transfer van Ronaldo. Silvio Berlusconi wil hem aantrekken en het is gewoon nog een kwestie van tijd voor het gebeurt.” Ronaldinho zou in zijn contract met Barcelona een buy-outclausule van 81 miljoen euro hebben.
De kans lijk mij klein, maar ge weet maar nooit. |
|
|
|
|