|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
Commentator was wel ferm op mijn zenuwen aant werken. Diene flapte er wa flauwekul uit jonges :whip: |
idd, ik was mij ook aan't ergeren :mad:
Die Robin Jansen is der trouwens ook ferm op achteruit gegaan qua presentatie. Toen em nog de CL op Canvas deed, vond ik die dat degelijk doen, nu bakt die der nie veel meer van vind ik + in de studio hebben ze ook vaak nog die irritante De Bilde zitten :mad: :( |
|
|
| Gladius |
yeplaaa. Vooral Seedorf was de man van de match voor mij. Revenge in Athens! :whip:
Ik heb het grootste deel van de match op den holland gezien, 't is gewoon zo slecht op kanaal2. En op holland krijg je achteraf nog interviews met de nederlandse spelers. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Genk vandaag met de hakken over de sloot gewonnen precies. Nu weet anderlecht dan ook eens hoe frustrerend het is om de concurrent onverdiend te zien winnen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vanavond gaat Lierse zich een eindrondeticket versieren in Brugge :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanavond gaat Lierse zich een eindrondeticket versieren in Brugge :D |
zou goed kunnen :p |
|
|
| Real |
| 't Is hen verdomme geraden! Hopelijk pakt Beveren geen punten op Anderlecht, maar je weet maar nooit met die Ivoriaantjes. :nervous: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanavond gaat Lierse zich een eindrondeticket versieren in Brugge :D |
't zou mooi zijn maar ik reken er toch niet al te veel op, we komen zelf verzwakt aan de aftrap, al weet je maar nooit met Brugge dit seizoen natuurlijk :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
't Is hen verdomme geraden! Hopelijk pakt Beveren geen punten op Anderlecht, maar je weet maar nooit met die Ivoriaantjes. :nervous: |
Gervinho én Copa zijn er niet bij, dus ze zijn meteen de 2 beste spelers kwijt :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
't zou mooi zijn maar ik reken er toch niet al te veel op, we komen zelf verzwakt aan de aftrap, al weet je maar nooit met Brugge dit seizoen natuurlijk :) |
Brugge laat zelf een aantal spelers rusten, Verbauwhede zou in doel starten, vermant zou net zoals Balaban en van Heerden (beide pas terug uit blessure) niet eens op de bank zitten. Eigenlijk allemaal met het oog op die terugmatch in de beker
In de spits zou Capon dan mogelijk mogen starten. Da's ne jeugdinternational die nog geen eerste klasse ervaring heeft. Dus mss dat het niet onmogelijk is voor Lierse :p |
|
|
| Config |
| Club zal wel winnen, no worries :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Het heeft niet mogen zijn voor Lierse :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Stom dat ze zich net deze week herpakken :p |
|
|
|
|