|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ge vergeet Vandamme nog, één van de grootste prutsers bij Anderlecht en vandaag bij de Rode Duivels. Die is al een gans seizoen aan het klooien, zeker op de linksback positie ...
Eerste helft was nochtans veelbelovend, jammer dat het spelpeil in de tweede helft zo dramatisch daalde bij de Belgen ... :( (imo vooral door Vandamme en Vandenborre). |
hopelijk klungelt ie er dees weekend oek op los.. : ))
*wait*
*wait*
*holdon*
*time-out*
Volgens HLN heeft Vandamme een relatie met elke clijsters, wie weet geeft dat hem vleugels en gaat hem ineens beter spelen :toothless
...
NAAAAAAAAAAAAAAH
I KID I KID :stongue: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by djcresto
scorende spitsen misschien? |
dat zou inderdaad wel eens handig kunnen zijn
die zullen dan geimporteerd moeten worden |
|
|
| FCB_Fanatic |
| de beste scorende spits die België heeft is en blijft voor mij Sonck. Had die één van die kansen van Pieroni gehad, dan had er toch wel eentje ingezeten volgens mij |
|
|
| Config |
Standard op zijn bek :tongue2
en damn:
What was Moons thinking?? :wtf: |
|
|
| TripleB |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
de beste scorende spits die België heeft is en blijft voor mij Sonck. Had die één van die kansen van Pieroni gehad, dan had er toch wel eentje ingezeten volgens mij |
Mémé Tchité! Hopelek wordt ie snel Belg! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Config
en damn:
What was Moons thinking?? :wtf: |
Idd, een wedstrijd die we hadden kunnen winnen, een puntje had zeker oververdiend geweest. Brussels heeft de drie punten op een diefje kunnen meepakken maar er zijn nog steeds 14 wedstrijden, geen reden om te beginnen panikeren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| pfffffffff ... Brugge geeft een 2-0 voorsprong weer uit handen, en blijkbaar was het weer onverdiend :( |
|
|
| Real |
De topper eindigt op 2-2. Brugge stond een kwartier voor tijd nog 2-0 voor. :wtf:
Ik ben benieuwd naar de beelden. |
|
|
| Eagle` |
| putain fuch this, hoeveel moeten ze voorstaan om eens een topper te kunnen winnen :mad: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
pfffffffff ... Brugge geeft een 2-0 voorsprong weer uit handen, en blijkbaar was het weer onverdiend :( |
Het is idd onverdiend dat Anderlecht nog gelijk kwam. Een schande was het spel van Anderlecht. 2 Stilstaande fases en Zitka zorgen dat Anderlecht nog een punt pakt.
En Vercauteren mag het echt wel eens afbollen ze; Anderlecht dat met 5 verdedigers, 2 controlerende mids en slechts 3 aanvallende spelers aan een match begint is nooit goed te spreken. Dat systeem trok echt op geen kloten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
En Vercauteren mag het echt wel eens afbollen ze; Anderlecht dat met 5 verdedigers, 2 controlerende mids en slechts 3 aanvallende spelers aan een match begint is nooit goed te spreken. Dat systeem trok echt op geen kloten. |
ik kan niet zeggen dat ik verrast was van de opstelling, ik had dit wel verwacht van 'bange wezel' Vercauteren. Met het spelersmateriaal dat hij ter hande heeft is het eigenlijk een schande dat hij zo op het veld durft te komen.
Maar uiteindelijk haalt Vercauteren er wel een gelijkspel mee, dus zal hij wel gelijk hebben zeker ... |
|
|
| Eagle` |
| Van mijn part krijge ze straftraining, de hoeveelste tegengoal is da nu al ni deze competitie op ne stoemen inworp. ... |
|
|
|
|