|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| massiveK |
vanavond zullen we zien of anderlecht echt in vorm staat.
Go paars! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by massiveK
vanavond zullen we zien of anderlecht echt in vorm staat.
|
...of dat die zaak al lang geregeld is (Anderlecht overwinning in de competitie in ruil voor bekerkwalificatie van Standard) zoals door vele Genksupporters wel gesuggereerd wordt..
Maar bon, ikzelf ben alvast géén aanhanger van al die complot-theoriën die de laatste tijd de ronde doen.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
...of dat die zaak al lang geregeld is (Anderlecht overwinning in de competitie in ruil voor bekerkwalificatie van Standard) zoals door vele Genksupporters wel gesuggereerd wordt..
Maar bon, ikzelf ben alvast géén aanhanger van al die complot-theoriën die de laatste tijd de ronde doen.. |
Ik zie daar ook niet veel waarheid in. Anderlecht heeft al in geen jaren meer de bekerfinale gespeeld, laatst staan der nog ene gewonnen (:p) ... ik zie het dan ook niet gebeuren dat ze het op een akkoord zouden gooien en zo een mogelijke bekerfinale zouden weggeven |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
...of dat die zaak al lang geregeld is (Anderlecht overwinning in de competitie in ruil voor bekerkwalificatie van Standard) zoals door vele Genksupporters wel gesuggereerd wordt..
Maar bon, ikzelf ben alvast géén aanhanger van al die complot-theoriën die de laatste tijd de ronde doen.. |
pff das toch dikke zever
De winstpremies van Anderlecht al gezien? Daarvoor zou ik wel eens de ziel uit mijn lijf lopen ze. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
zoals door vele Genksupporters wel gesuggereerd wordt.. |
Veel Genksupporters zijn blijkbaar nogal paranoïde! |
|
|
| Shadowkid |
Veel Genk-supporters zijn gewoon nog 10x erger dan de Standard-mensen die vorig jaar na elke match wel zeiden dat ze de ref tegen hadden. De nieuwe Calimero's, met Broos op kop. Wat heeft diene al een potteke gekreft zeg...
Anyway, ik denk niet dat Anderlecht vanavond zich voor de finale plaatst. Het spelniveau is wel goed enzo de laatste tijd maar het is een voorgevoel. |
|
|
| massiveK |
| zal in ieder geval een spannend match zijn.. met het heel warm publiek van sclessin... |
|
|
| massiveK |
t'is over.. sterke match van standard, vooral in het begin (Jovanovic is heel sterk, ook dante & witsel hebben goed gespeeld)
Na is anderlecht goed teruggekomen vooral met Hassan, ook duo Biglia Boussoufa was goed. Maar een domme penalty en het was over..
Jammer
Voor de finale is standard wel "le favoris". |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by massiveK
t'is over.. sterke match van standard, vooral in het begin (Jovanovic is heel sterk, ook dante & witsel hebben goed gespeeld)
Na is anderlecht goed teruggekomen vooral met Hassan, ook duo Biglia Boussoufa was goed. Maar een domme penalty en het was over..
Jammer
Voor de finale is standard wel "le favoris". |
Ik vond Standard sterk ENKEL in het begin van de match, daarna beetje over en weer, 2e helft was eigelijk voor Anderlecht. Op het slechtst mogelijk moment krijgen ze een toch wel lichte penalty tegen (pas op, Zikta gaat wel in de fout, nl zijn slechte controle). De Bleeckere vond ik btw toch ni echt consequent fluiten. Maar bon, thuis had Anderlecht gewoon moeten winnen, geen excuses. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik heb zelf de eerste 20min gemist. Hetgeen ik dus nog van de eerste helft heb gezien waren vooral twee ploegen die elkaar vrij goed in evenwicht hielden. Tweede helft begon slecht voor Anderlecht met de 1-0, maar geleidelijk aan werden ze wel sterker en scoorden ze de gelijkmaker. En dan net op het moment dat je denkt dat ze derover zullen gaan, maakt Zitka zo ne flater en was de match gespeeld.
Kvind het jammer, vooral dan omdat bij kwalificatie van Anderlecht Brugge al 'zeker' zou zijn van Europees :D |
|
|
| The_G0dfather |
| Kwaliteit was weer ver te zoeken imo voor een halve finale. Behalve Jovanovic, dat shot naast de linkerkruising vanuit stilstand id eerste helft was echt klasse. |
|
|
| Glexx |
Lierse heeft zijn licentie
Het heeft moeite gekost, tijd en werk, veel werk.
Maar uiteindelijk is de kogel door de kerk.
K. Lierse S.K. heeft zijn licentie gehaald.
De Licentiecommissie heeft om 12u45 de verlossende fax naar het secretariaat doorgestuurd.
De commissie heeft vastgesteld dat alles wat moest betaald worden, ook daadwerkelijk betaald is.
Er was nog discussie over een eventuele bankgarantie , onder andere om ons in te dekken tegenover de klachten van een aantal spelers die ontslagen waren in verband met de zaak Yé.
Hierop zegt de Licentiecommissie :
« Gelet op het verweer van de club, de afwachting van het strafonderzoek waarbij bovenvermelde spelers betrokken zijn en de neergelegde nota ter zitting beslist de Licentiecommissie dat na marginale toetsing moet besloten worden dat het verweer van de club ernstig is en niet geïnspireerd door dilatoire overwegingen, zodat er geen reden bestaat om een borgstelling op te leggen conform artikel III/6.1 van het bondsreglement. »
Dat betekent dat de Licentiecommissie de redenering gevolgd heeft die voorzitter Leo Theyskens en onze raadsman, Meester William Engelen hebben uiteengezet op de vergadering van vorige maandag.
Leo Theyskens : « Natuurlijk zijn we erg blij met de beslissing van de Licentiecommissie. Eigenlijk had ik er een gerust gevoel bij, maar het is net als bij een examen. Je weet dat je alles goed gestudeerd hebt, maar je bent toch bang voor de deliberatie. Laten we ons nu met zijn allen concentreren op de twee volgende wedstrijden. Die zijn van levensbelang voor de club. We staan nog altijd twee punten achter Beveren. Nu zaterdag moeten we over Beveren gaan. Met de inzet van de spelers en de hartverwarmende steun van onze ongelooflijke supporters moet dat lukken. Ik geloof er in elk geval in. Dan wacht er ons opnieuw een moeilijke, maar boeiende eindronde. Laten we nu doorgaan op dit positieve elan. »
http://www.lierse.com
:toocool: |
|
|
|
|