|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
Een slapende supporter, zoals ze zeggen ;)
Zorg maar da ge wakker zijt tegen het nieuwe stadion er staat! :D |
Pedro waart ge mee op verplaatsing tegen Brugge?
Plezant é? :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Real
Wahaha, schitterende advocaat moet die Mitu hebben. :toothless |
Dat is een van de advocaten van het Bosman-arrest :). Ook al is het zijn recht, kvind het toch wat zielig om zo zijn straf proberen te ontlopen. |
|
|
| Mr_Pedro |
| quote: | Originally posted by ConFig
Pedro waart ge mee op verplaatsing tegen Brugge?
Plezant é? :toothless |
even plezant als voor jullie de verplaatsing naar Gent vorig jaar :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
even plezant als voor jullie de verplaatsing naar Gent vorig jaar :p |
indeed ;) twas payback time :) hopelijk hebt ge ervan genoten :D ook de Mexican wave na 60 minuten is best leutig :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
Kben echt eens benieuwd naar Genk - Standard. :nervous: |
Het gaat alvast een zeer geladen wedstrijd worden.. Het is al heel lang geleden dat er in Genk zo fel werd toegeleefd naar een match. Ik hoop dan ook op een scenario als in de testmatchen: Genk dat zowel op als langs de grasmat furieus aan de match begint en de match na een kwartier spelen al kan beslissen. Vanaf dan is het gewoonweg genieten :cool:
Enfin, ik ben er volledig klaar voor en ga me sebiet dan ook al maar eens richting Genk begeven want hier thuis houd ik het toch niet uit van de zenuwen :p |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Het gaat alvast een zeer geladen wedstrijd worden.. Het is al heel lang geleden dat er in Genk zo fel werd toegeleefd naar een match. Ik hoop dan ook op een scenario als in de testmatchen: Genk dat zowel op als langs de grasmat furieus aan de match begint en de match na een kwartier spelen al kan beslissen. Vanaf dan is het gewoonweg genieten :cool:
Enfin, ik ben er volledig klaar voor en ga me sebiet dan ook al maar eens richting Genk begeven want hier thuis houd ik het toch niet uit van de zenuwen :p |
bij mij staat radio 1 toch op straks als ik naar mijn match onderweg ben. :D
Ben es benieuwd of Vereecke iets gaat doen als het de spuigaten wat uitloopt. |
|
|
| Gladius |
| ik hoop dat standard met 0-3 wint ofzow :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik hoop dat standard met 0-3 wint ofzow :D |
moet ik u es samen met mellow head komen aframmelen ofwa gast ???? :whip: :whip: :whip:
:clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik hoop dat standard met 0-3 wint ofzow :D |
met dufour in een glansrol :D
Niks zou mooier zijn dan dufour die zou assist geven of zelf een een doelpunt scoren, om vervolgens ostentatief met het wijsvingertje tegen de lippen naar spionkop van genk te lopen en het publiek wat gaan opruien :toocool: |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Eagle`
met dufour in een glansrol :D
Niks zou mooier zijn dan dufour die zou assist geven of zelf een een doelpunt scoren, om vervolgens ostentatief met het wijsvingertje tegen de lippen naar spionkop van genk te lopen en het publiek wat gaan opruien :toocool: |
hmm, laat et dan ne gelijkmaker zijn ofzo é !
dan verliezen genk en standard weer 2 punten tov Anderlecht (en winnen 1 tov brugge :D ) |
|
|
|
|