|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Straks trug Jupiler League! :cool: |
|
|
| Real |
| Kben echt eens benieuwd naar Genk - Standard. :nervous: |
|
|
| krikke |
| Normaal zou Genk winst moeten kunnen pakken, maar denk dat er serieus wat spanning en opstootjes gaan zitten in die match ... :crazy: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by krikke
Normaal zou Genk winst moeten kunnen pakken :crazy: |
Ik hoop het want van Genk moeten we toch gene schrik hebben, en als Standard verliest kunt ge ze ook al schrappen als titelkandidaat (+ grote kans da Boskamp buitenvliegt :D ) |
|
|
| Shadowkid |
Kdenk ook wel dat Genk gaat winnen. Bij standaard draait het van geen kanten en Genk is echt gebrand op wraak.
Naar het schijnt zijn er ondertss 2 Spaanse ploegen die interesse hebben in Mbo Mpenza en er dan nog een miljoen euro voor over hebben ook :eek: Hopelijk komt dien transfer er nog, meer dan een dure bankzitter zal hij toch niet meer worden, en dan is er mss wat geld voor ne rechtsachter. |
|
|
| ConFig |
| Club - Beveren : da wordt 4-0 :D |
|
|
| Shadowkid |
Marius Mitu vraagt ontbinding Belgische Voetbalbond
(Belga) De Roemeense voetballer Marius Mitu heeft donderdag voor de rechtbank van eerste aanleg in Brussel de Belgische Voetbalbond (KBVB) gedagvaard. Hij vraagt de ontbinding van de vzw KBVB en eist dat de disciplinaire rechtsvordering die de Bond tegen hem gestart is, opgeschort wordt.
Volgens de verdediging van Mitu zou de KBVB zijn verplichtingen als vzw niet nakomen. Zo zou sinds 30 juni 1995 de jaarlijkse boekhouding niet meer neergelegd zijn op de griffie van de Handelsrechtbank van Brussel. "Dat wijst op een hardnekkige wil om de wet te overtreden", klinkt het bij Luc Misson, de advocaat van Mitu. De Controlecommissie van de KBVB bestudeert momenteel het dossier van de vervalste wedstrijden en eist tegen Marius Mitu een effectieve schorsing van drie jaar. "Dit terwijl de KBVB zelf onbekwaam is om de legale verplichtingen te respecteren. En artikel 26 van de wet op de vzw's zegt dat elke rechtsvordering aangespannen door een vereniging die de voorziene formaliteiten niet respecteert, opgeschort wordt", besluit Misson. (DCM)
bron: http://www.standaard.be
lol :haha: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Simons is even mongool als Verheyen en Sandy Martens :haha: |
Verheyen bracht ons anders wel zogoed als op zen eentje voorbij de tjechen in de baragge naar Japan & Zuid- korea.
Wat hebben ze er sindsdien al van terecht gebracht ??? |
|
|
| Mr_Pedro |
Niets tegen Sandy Martens ook hé... he rules :toocool:
Nog Buffalo's hier? ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
Niets tegen Sandy Martens ook hé... he rules :toocool:
Nog Buffalo's hier? ;) |
jep maar nen halven
ga nooit gaan zien ofzo |
|
|
| Mr_Pedro |
Een slapende supporter, zoals ze zeggen ;)
Zorg maar da ge wakker zijt tegen het nieuwe stadion er staat! :D |
|
|
| Real |
KBVB: 'Vzw-wetgeving nageleefd'
De Belgische Voetbalbond heeft gereageerd op de juridische actie van Marius Mitu. De Roemeen dagvaarde donderdag de KBVB en eiste de ontbinding van de Voetbalbond.
KBVB: 'Alle boekhoudkundige verplichtingen opgelegd door de vzw-wetgeving werden nageleefd.'
Marius Mitu heeft donderdag via zijn advocaat Luc Misson in een dagvaarding voor de rechtbank van eerste aanleg van Brussel de ontbinding van de vzw KBVB gevraagd en de opschorting van zijn disciplinaire rechtsvordering door de Belgische Voetbalbond (KBVB).
Volgens Mitu is de Bond niet in regel met de vzw-wetgeving. "De KBVB stelt dat alle bepalingen en meer specifiek de boekhoudkundige verplichtingen opgelegd door de vzw-wetgeving werden nageleefd", klinkt het vrijdag echter in een persbericht van de Bond.
De vzw KBVB zou sinds de sluiting van 30 juni 1995 zijn jaarlijkse boekhouding niet meer neerleggen op de griffie van de handelsrechtbank van Brussel. "Maar dat was helemaal niet verplicht", licht KBVB-perschef Nicolas Cornu toe.
"Met het nieuwe koninklijke besluit van december 2004 is dat wel verplicht vanaf 1 januari 2006 en we zullen dan ook eind dit jaar onze boekhouding bij de rechtbank neerleggen", aldus Cornu.
DRIE JAAR SCHORSING DREIGT VOOR MITU
De Controlecommissie van de bond eist in het dossier van de vervalste wedstrijden drie jaar effectieve schorsing tegen Mitu. Misson vindt echter dat de Bond zelf onbekwaam is om de legale verplichtingen te respecteren.
"Bovendien zegt artikel 26 van de wet op de vzw's dat 'elke rechtsvordering aangespannen door een vereniging die de voorziene formaliteiten niet respecteert (...) opgeschort wordt'", luidde het nog in Missons communiqué van donderdag.
Bron: Sport.be
Wahaha, schitterende advocaat moet die Mitu hebben. :toothless |
|
|
|
|