|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 91)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Man man arm Lierse.. Aangezien we toch in Lier waren, zijn we de match int Themacafé opt Lisp gaan bekijken. Had echt wel medelijden met die supporters. Op zo'n manier verliezen is echt wel pijnlijk.. :nervous:
Nu nog hopen dat wij straks in Gent kunnen winnen... :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nu nog hopen dat wij straks in Gent kunnen winnen... :) |
ik gok op een draw :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Man man arm Lierse.. Aangezien we toch in Lier waren, zijn we de match int Themacafé opt Lisp gaan bekijken. Had echt wel medelijden met die supporters. Op zo'n manier verliezen is echt wel pijnlijk.. :nervous:
|
Die tweede penalty was er zeker een, maar die eerste vond ik zwaar overdreven. Maar daardoor vertrekt Lierse wel weeral met een achterstand. Toch sjiek dat ze nog kunnen terugkomen, dat belooft nog voor de komende matchen. En het was nu ook niet zo dat ze gepland hadden om punten te halen op Sclessin. Het is natuurlijk jammer dat ze nu een punt mislopen, maar ik denk dat het belangrijker is dat ze nog punten pakken tegen rechtstreekse concurrenten. :) |
|
|
| Gladius |
die goals van Snellie mochten er zijn :eyes:
maar laat Lierse maar eens degraderen dit jaar, dan weten ze is hoe dat voelt :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah nee. Laat ze maar eindronde spelen, samen met Dender, Mechelen en nog een ander ploegske. Antwerp wordt kampioen, dus die stijgen sowieso. En dan Mechelen en Lierse die promoveren, en dan zijn er weer 4 Antwerpse clubs in eerste :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah nee. Laat ze maar eindronde spelen, samen met Dender, Mechelen en nog een ander ploegske. Antwerp wordt kampioen, dus die stijgen sowieso. En dan Mechelen en Lierse die promoveren, en dan zijn er weer 4 Antwerpse clubs in eerste :D |
Er kunnen er moeilijk 3 naar eerste komen he J ;) |
|
|
| djcresto |
| dit seizoen lijkt er ook één te worden van trainerswissels die niets uithalen :D |
|
|
| FenixStyle |
Voila, de moeilijke verplaatsing naar Gent met 1-3 gewonnen..
Ben echt bekaf na de match, maar het was de moeite waard :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Er kunnen er moeilijk 3 naar eerste komen he J ;) |
:toothless
Antwerp en Lierse dan. Nooit echt veel affiniteit gehad met Malinois :) |
|
|
| FenixStyle |
| Degenen die graag een beetje willen pronostikeren over het verdere verloop van het seizoen, op het forum van Genk stond zeer handige excell-file :) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Degenen die graag een beetje willen pronostikeren over het verdere verloop van het seizoen, op het forum van Genk stond zeer handige excell-file :) |
1 Anderlecht 79
2 Genk 77
3 Standard 68
4 Gent 66
:(
nuja, hopen da ik nie kan pronostikeren |
|
|
| Bl@ckOut |
1 Anderlecht 79
2 Genk 73
3 Standard 66
4 Gent 60 |
|
|
|
|