|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Gerets ja, vraag mij af wa die bij Galatasaray is gaan zoeken |
Ahja lol waar zit ik met mijn gedachten. :D
Ik neem mijn woorden terug. |
|
|
| Real |
I know lol. :o
Kben trouwens eens benieuwd naar de prestatie van Lierse dit weekend. Vorig weekend hadden ze evengoed de match kunnen winnen. :(
Maar Westerlo is niet bepaald een geschenk, en het is een Kempense derby, hoera! :eyes: |
|
|
| FenixStyle |
| Ivan Bosjnak out voor de rest van het seizoen :( :( :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Balaban gaat goed slapen vannacht denk ik :D |
|
|
| Bjorn Vidaz |
Na 10 min werd hij alweer door een deel van het publiek uitgefloten omdat geen enkele controle of pass lukte... heeft bij wijze van spreken 4 keer de bal goed geraakt en 4 doelpunten.
Weer een typische Bosko-match, blijft toch een fenomeen... :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
Na 10 min werd hij alweer door een deel van het publiek uitgefloten omdat geen enkele controle of pass lukte... heeft bij wijze van spreken 4 keer de bal goed geraakt en 4 doelpunten.
Weer een typische Bosko-match, blijft toch een fenomeen... :) |
ik heb niemand Balaban horen uitfluiten eerlijkgezegd.
Speelde voor mij een onopvallende match :p buiten die 4de goal heeft ie weinig zelf geforceerd maar jah , scoren is zijn beroep en dat deed ie nu wel 4 keer :)
En wat een zalige match van Elrio van Heerden, kga mijn mening echt nog moeten herzien, tis prachtig om hem te zien spelen en af en toe op de gemak een tegenstander uit te schakelen , als ie zo verder gaat spelen gelijk vandaag moet hij zeker en vast een vaste waarde worden.
Over de match zelf: tjah, enorm sterke match van Club, hele vlotte en vooral snelle combinaties en telkens als er effe doorgedrukt werd resulteerde dat ook in een kans. Dit zulte-waregem was echt geen partij voor een heel sterk Club. Ik had echt de indruk dat Club met voorbedachten rade niet echt doordrukte, maar ze scoren wel 4 keer, en het konden er best nog wat meer zijn :p, Z-W mag content zijn dat Club nog wat compassie had :p |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| quote: | Originally posted by Config
ik heb niemand Balaban horen uitfluiten eerlijkgezegd.
Speelde voor mij een onopvallende match :p buiten die 4de goal heeft ie weinig zelf geforceerd maar jah , scoren is zijn beroep en dat deed ie nu wel 4 keer :)
En wat een zalige match van Elrio van Heerden, kga mijn mening echt nog moeten herzien, tis prachtig om hem te zien spelen en af en toe op de gemak een tegenstander uit te schakelen , als ie zo verder gaat spelen gelijk vandaag moet hij zeker en vast een vaste waarde worden.
Over de match zelf: tjah, enorm sterke match van Club, hele vlotte en vooral snelle combinaties en telkens als er effe doorgedrukt werd resulteerde dat ook in een kans. Dit zulte-waregem was echt geen partij voor een heel sterk Club. Ik had echt de indruk dat Club met voorbedachten rade niet echt doordrukte, maar ze scoren wel 4 keer, en het konden er best nog wat meer zijn :p, Z-W mag content zijn dat Club nog wat compassie had :p |
Een deel van het publiek die floot is inderdaad wat overdreven gesteld. Maar ik zit in de oost beneden en in de oost boven hoorde je toch weer een paar supporters fluiten en hoorde je toch wat gemor als hij de bal verloor.
Elrio brengt aanvallend veel meer dan Englebert, zou spijtig zijn moest hij weer naar de bank vliegen ten koste van Englebert. Englebert verzet veel werk maar aanvallend ben je er weinig of niks mee. En gezien ze op Besiktas moeten winnen zou ik zeker Elrio laten staan. |
|
|
| The_G0dfather |
| dacht al dat er vier waren maar da kieken van 'n commentator zei maar 3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad! En die laatste was wel een pareltje :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| en die muur stond goed, voor brugge dan toch |
|
|
|
|