|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
Gistere iemand op canvas gezien, ik denk Terzake. Tging over den bond dazze de tv rechten ni kwijt kunnen, dat er financiele schulden zijn en dat de ploeg ni goe draait.
Diene nieuwe voorzitter van de KBVB zat daar, omg wa ne lul. Die zat me alles te lachen, dieje ontkende da het slecht ging financieel.
Hij begon telkens over de beloften die naar het EK mochten en dat we ons konden kwalificieren voor de Olympische Spelen en dat hat 80 jaar geleden was. Dien interviewer bleef dan aandringen over de geldkwestie en dieje maar blijve ontkennen en over de beloften neuten.
Hij gaf wel toe dat de kosten die de tv zender geboden hadden voor de beelden van de belgen te weinig waren enzo.
Man man, die kerel zat constant me ne lach op zen toot en elke vraag afwijken.
Onnozelaars :) |
|
|
| lievez |
"De Keersmaecker bedoelt dat als de Rode Duivels nog meer zakken op de wereldranglijst dat ze dan grote teams zullen loten voor de voorronde voor het WK 2010. De bondsvoorzitter vertelde dit naar aanleiding van de lage biedingen van de televisiezenders voor de wedstrijden van de Belgische ploeg. “Ik zal ook voorstellen om te wachten met het uitdelen van televisierechten tot de loting van de WK-voorronde bekend is”, wist De Keersmaecker nog te melden."
Dit bedoelde ik dus. Het geld van de rechten zijn belangrijker dan kwalificatie \o/ |
|
|
| lievez |
| quote: | Michaël Callewier, cafébaas en supporter van Harelbeke, gaf een tijdje geleden te kennen graag eens mee te spelen met zijn favoriete club. Hij mocht 45 minuten meespelen, op voorwaarde dat hij 100 abonnementen aan de man kon brengen. Ondertussen is het zover.
Michaël Callewier is een 36-jarige cafébaas en fervent supporter van Harelbeke. Indien hij dit seizoen 100 abonnementen kon verkopen mocht hij 45 minuten aantreden. Vorig seizoen verkocht Harelbeke in totaal amper 45 abonnementen. Ondertussen verkocht Callewier al 114 abonnementen.
Bij Harelbeke zit men echter met een probleem. De club is nog helemaal in de degradatiestrijd gewikkeld. Het staat voorlaatste en telt amper één punt meer dan de nummer laatst. Toch wil Callewier 45 minuten meespelen. "Ik kan het niet maken om de afspraak 'zozo' te laten tegenover de mensen die een abonnement hebben gekocht. Ik mag die mensen niet in de steek laten. Zelf maak ik me, als supporter, ook wel zorgen aangezien één puntje meer of minder kan beslissen over de degradatie. Het bestuur kan hier trouwens ook niet onderuit, want we hebben destijds een papieren contract afgesloten."
Mogelijk komt Callewier op 22 april in actie. Dan staat de match tegen Geel, één van de topploegen in de reeks, op het programma. "Dan hebben we niks te verliezen", aldus de toekomstige speler. "Als supporter nummer één zal ik alvast mijn uiterste best doen. Ik zal in de spits uitgespeeld worden, daar kan balverliest het minste kwaad." Bij Harelbeke heeft men geen spijt van de weddenschap. "We zijn Michaël heel dankbaar dat hij zoveel abonnementen verkocht. Michaël traint in aanloop naar de match twee weken met ons mee", klinkt het daar. |
http://www.voetbalkrant.com/index.p...7ad9e688906f281 |
|
|
| Config |
| ook gelezen deze middag, schitterend :p |
|
|
| massiveK |
| :crazy: :D Dat wil ik graag zien |
|
|
| FCB_Fanatic |
Het ziet er iedere week dramatischer uit voor Lierse, vandaag 1-4 op hun doos en dan pakt Beveren ook nog een punt op Standard ... En het gelijkspel van Charleroi zie ik ook vrij positief voor Club, toch als ze morgen zelf de 3 punten kunnen pakken in Moeskroen.
Verder ook wel benieuwd of Genk zich morgen kan herpakken tegen St-Truiden, da's nooit een makkelijke tegenstander :) |
|
|
| Gladius |
elk zinnen dag!
klassieker! da filmpke van die pc-lessen van alles kan beter staat daar ook bij |
|
|
| FCB_Fanatic |
kzie net de uitslag van PSV ... 0-3 op hun doos :eyes:
en Van Buyten is de held bij Bayern, waarom doet em zoiets nie eens in de nationale ploeg :p |
|
|
| lievez |
den Van Buyteb, waren 2 goals op 1 meter afstand van de goal ma toch van grote waarde. De 2e goal was nog een redelijke moeilijke om van die hoek en met de keeper aan de paal te kunnen scoren.
Ma tis gelijk ge zegt, waarom ni bij de belgen :( |
|
|
| djcresto |
| Net als Simons is Van Buyten een waterdrager die goed kan functioneren met een sterk geheel rond zich. Een zwakkere ploeg op hun eentje beter maken kunnen ze echter niet. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Net als Simons is Van Buyten een waterdrager die goed kan functioneren met een sterk geheel rond zich. Een zwakkere ploeg op hun eentje beter maken kunnen ze echter niet. |
voila. zonder echt goede verdedigers naast zich is Van Buyten nergens |
|
|
|
|