|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| massiveK |
commentaar zijn toch vrij funny... "het zou beter zijn of ze voor eigen land spelen"... :rolleyes: haha denk niet dat Messi slechter is in spanje dan in Zuid Amerika :rolleyes:
Ik dacht niet dat het zou mogelijk om ook het voetbal met een communautair bril te zien :eek: |
|
|
| Jasperovitsj |
"Wat Maradona kon, kan ik ook!"
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Eagle` |
| fenomenale versnelling heeft da gastje, loopt er iedereen af met bal aan de voet gewoon |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lierse klopt GBA met 2-3 en komt op 2 punten van Beveren. Als die nu een steek laten vallen kan Lierse de degradatie misschien nog ontlopen :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lierse klopt GBA met 2-3 en komt op 2 punten van Beveren. Als die nu een steek laten vallen kan Lierse de degradatie misschien nog ontlopen :) |
"Champagne Charlie" heeft ons inderdaad nog wat hoop gegeven maar als SKB straks wint tegen een uitgeblust Roeselare brengt het natuurlijk weinig zoden aan de dijk. Bovendien staan er nog moeilijke wedstrijden op ons programma, maar het kan in ieder geval toch opnieuw een stap richting het mirakel zijn als Roeselare straks wat meewerkt. |
|
|
| FenixStyle |
Morgen imo dé beslissende avond in het titeldebat.
Mijn pronostiek:
RSCA - Gent 1-1
FCB - Genk 1-3
Enfin, ik hoop alvast dat ik morgenavond reden heb om te feesten op Olympia. Ik zal wel eens zwaaien dan naar bepaalde Beta's aan de overkant die dan mss iets minder goedgezind zijn.. ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
als SKB straks wint tegen een uitgeblust Roeselare brengt het natuurlijk weinig zoden aan de dijk. |
2-2
Al bij al een goeie zaak voor Lierse. De eindronde valt nog te halen :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Mijn pronostiek:
RSCA - Gent 1-1
FCB - Genk 1-3 |
RSCA - Gent: 3-1
FCB - Genk: 2-1
eventueel speelt FCB 2-2 gelijk, maar ik blijf erbij dat Genk morgen niet wint. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
2-2
Al bij al een goeie zaak voor Lierse. De eindronde valt nog te halen :) |
Onverwacht puntenverlies van SKB. En aangezien die zelfs maar één thuiswedstrijd meer voor de boeg hebben staan de zaken er plots wel anders voor. Aan Brussels volgende week om ze helemaal de dieperik in te duwen, en aan ons om ons tot ploeg van de Kempen te kronen.
Beveren, Beveren, Lierse komt eraan, Lierse komt eraan! :tongue2 |
|
|
| FCB_Fanatic |
man man, de competitie in Nederland is echt wel ENORM spannend. Ajax en AZ vandaag makkelijk gewonnen, terwijl PSV heeft gelijk gespeeld. Daardoor staan ze nu met drie op 72 punten met volgende week de laatste speeldag op het programma :crazy:
Dit is het programma van de laatste speeldag:
PSV - Vitesse
Willem 2 - Ajax
Excelsior - AZ |
|
|
| djcresto |
| AZ staat er blijkbaar het beste voor :) |
|
|
| Pumaz |
Anderlecht 1-0 Gent
Dat wordt lachen op 't werk morgen :D :p
Voor de rest stomme match :o |
|
|
|
|