|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
Bwa, ik ga daar eigenlijk niet mee akkoord. Lierse won vorig jaar vrij gemakkelijk de eindronde zonder zelf echt goed te spelen. In geen enkele wedstrijd kon er eigenlijk een tweedeklasser een echt goeie indruk op mij nalaten (behalve Hamme dan in die ene match). Volgens mij blijft het in de beker van een kwestie van onderschatting. Kijk maar na GB gisteren, voor de match waren die ook al aan't roepen dat ze opnieuw naar de finale wilden. En echt veel stelde de match uiteindelijk ook niet voor, het was uitkijken naar een moment waarop er eens drie goeie passes na elkaar werden gegeven.
Andersom vind ik het echter ook niet evident dat je als gedegradeerde tweedeklasser onmiddellijk opniew opgaat. In tweede klasse heb je volgens mij immers een ander soort voetballers nodig. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Andersom vind ik het echter ook niet evident dat je als gedegradeerde tweedeklasser onmiddellijk opniew opgaat. In tweede klasse heb je volgens mij immers een ander soort voetballers nodig. |
Das een feit. Kijk maar naar Antwerp, dat in 2de klasse altijd te maken krijgt met "anti-voetbal" waarbij de tegenstander gewoon een hele match met 10 verdedigers speelt zodat Antwerp zijn volledige capaciteit nooit kan tonen. Terwijl wanneer ze tegen een 1ste klasser spelen - die beter voetbal brengt en niet de boel wil dichtgooien - ze opeens veel beter kunnen spelen en bewijzen dat ze makkelijk mee zouden kunnen in 1ste. |
|
|
| Progrez |
Lierse - Antwerp zint me wel.
Met zijn allen naar het Lisp, Lierse overklassen, en dan in de volgende ronde Anderlecht, Standard of Brugge thuis trekken.
Jasperovitsj, wanneer komt ge ne keer naar de Bosuil? |
|
|
| Blue Sky 99 |
Wat een fantastische loting :eyes:
Ik had gehoopt op een derby thuis tegen Antwerp, KVM of Westel en dan komt die wens toch nog wel uit zeker :tongue2 Het wordt alvast een echte cupmatch met een Lierse dat (net als RAFC) zowiezo gemotiveerd zal zijn (en hopelijk tegen dan opnieuw gelanceerd). |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Jasperovitsj, wanneer komt ge ne keer naar de Bosuil? |
Het is ondertussen al een jaar of 8 geleden dat ik er nog geweest ben. Toen ik nog voetbalde gingen we af en toe is met een paar man van de ploeg, maar sindsdien is de interesse wat verdwenen. Ik ben ook al lang geen uitgesproken Antwerp-fan meer, en het is pas sinds een jaar of 2 dat ik het voetbal terug wat intensiever volg. :)
Nu ja, ik hoop dat ze stijgen, en als ze dan eens een "derby" tegen Lierse of GBA spelen denk ik dat ik nog wel eens wil afkomen, for old times sake :) |
|
|
| Real |
Dembele 3 matchen in tribune
Moussa Dembele is door de Uefa zwaar gestraft voor zijn rode kaart met de Rode Duivels tegen Azerbeidzjan. Bondscoach René Vandereycken zal z'n spits drie matchen moeten missen.
Dembele revancheerde zich in de slotfase na een fout van tegenstander Kerimov en betaalt daar nu een zware prijs voor. Hij moet drie wedstrijden aan de kant blijven.
De disciplinaire commissie van de UEFA hield rekening met een gelijkaardig voorval bij de -19-jarigen, waar de spits van AZ ook bij betrokken was. Dembele mist het duel tegen Polen en de dubbele confrontatie met Portugal.
Jawadde... :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Dembele 3 matchen in tribune
Moussa Dembele is door de Uefa zwaar gestraft voor zijn rode kaart met de Rode Duivels tegen Azerbeidzjan. Bondscoach René Vandereycken zal z'n spits drie matchen moeten missen.
Dembele revancheerde zich in de slotfase na een fout van tegenstander Kerimov en betaalt daar nu een zware prijs voor. Hij moet drie wedstrijden aan de kant blijven.
De disciplinaire commissie van de UEFA hield rekening met een gelijkaardig voorval bij de -19-jarigen, waar de spits van AZ ook bij betrokken was. Dembele mist het duel tegen Polen en de dubbele confrontatie met Portugal.
Jawadde... :( |
en aangezien de uefa geen videobeelden bekijkt zal die azerbeidzjan wel vrijuit gaan zeker. Da's echt zo onrechtvaardig hé ... zeker omdat hetgeen die kerel deed 10 keer zo erg was als wat Dembele deed :whip: |
|
|
| mellow_head |
| Das wer gewoon omda het België is gvd :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zware aderlating voor de Duivels :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Juventus en co halen hun slag thuis bij rechtbank
vr 27/10/06 - Juventus, Lazio en Fiorentina hebben in beroep strafvermindering gekregen in de zaak rond de manipulatie van scheidsrechters. Milan ving bot bij de rechter.
Een rechtbank in Italië oordeelde dat de argumenten van Juventus, Lazio en Fiorentina goed genoeg waren om strafvermindering te verantwoorden. Juventus werd na het schandaal met manipulatie van scheidsrechter naar de Serie B verwezen en startte daar met 17 strafpunten. Die straf wordt nu in beroep verminderd tot 9 strafpunten. Hierdoor springt Juventus van de 20e naar de 12e plaats in de Serie B, op acht punten (en een match minder) van leider Genoa.
Eersteklasser Lazio Roma, de club van Gaby Mudingayi (foto), kreeg zelfs 8 strafpunten minder. Hierdoor komt het naast Milan op de 12e plaats.
Ook Fiorentina kreeg een mildere straf in beroep. In plaats van de oorspronkelijke 19 strafpunten, komen ze er nu met 15 strafpunten van af. Dat brengt hen op precies nul punten.
Ook AC Milan was naar de rechtbank gestapt, maar die klacht werd niet gegrond verklaard. Milan behoudt dus de acht strafpunten waarmee het begonnen was. |
nog zoiets belachelijks, van de oorspronkelijk uitgesproken straffen blijft niet veel meer over. Als Juve zn niveau kan aanhouden gaan ze volgens mij dit jaar zonder al te veel problemen al terug promoveren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vier rode kaarten in GBA - Charleroi :eyes: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vier rode kaarten in GBA - Charleroi :eyes: |
En allemaal terecht zie ik. Vooral dat natrappen van die zwarte van Charleroi, jawadde. :eek:
Ik zag Sterchele zelfs niks verkeerd doen bij die fase.
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb feitelijk nog behoorlijk wat respect voor die Vermeersch.
|
En dat respect is plots allemaal verdwenen. Wat nen aap. :o |
|
|
|
|