|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Gladius
toch is het waar: Brugge heeft genoeg kwaliteit om minstens top3 te spelen imo. Wat daar opt moment fout loopt, dno... |
alles toch?
Transfers die slecht uitdraaien, een ploeg die op mentaal vlak zowat het zwakste staat van hele eerste klasse, een dosis pech, Transfers die op het laatste moment afketsen.. het zal een zwart seizoen worden blijkbaar.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
toch is het waar: Brugge heeft genoeg kwaliteit om minstens top3 te spelen imo. Wat daar opt moment fout loopt, dno... |
ik blijf ook achter mijn stelling staan, en dat heeft niets te maken met al dan niet een fanboy te zijn.
Iedere voetbalkijker / kenner zou moeten weten dat het spelletje met meer te maken heeft dan enkel kwaliteit. Ik blijf erbij dat brugge voldoende kwaliteit heeft, maar dat is gewoonweg niet voldoende. Het ontbreekt brugge voor de moment gewoon aan vertrouwen en mentaliteit.
PS: Een fanboy is trouwens in mijn ogen iemand die niet slecht kan praten over iets (in dit geval over een voetbalploeg) en geen kritiek kan verdragen. Ik ben gewoon een supporter die er alle vertrouwen in blijft hebben en zn ploeg blijft steunen, en dat wilt helemaal niet zeggen dat ik geen kritiek kan geven over Brugge ... |
|
|
| Eagle` |
| miljaarde dik matchke, spijtig da dieen bal van ronnie op de paal uiteenspat |
|
|
| lievez |
toen had liverpool er wel al 2 tege de lat geknald :)
somebody shoot De Bilde plz :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
somebody shoot De Bilde plz :whip: |
waarom dat nu weer?
laat me raden, hij heeft na de match iets gezegd dat niet echt bijster intelligent was? :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by lievez
toen had liverpool er wel al 2 tege de lat geknald :)
somebody shoot De Bilde plz :whip: |
#care : )) |
|
|
| lievez |
is gewoon ne debiel :p
Altijd van die preutse commentaar na al die matchen. Me het WK al genoeg op z'n muil moete kijke gvd |
|
|
| lievez |
lol @ Inter - Valencia
boxmatch afterparty :)
spijtig da Materazzi weer gene kopper heeft gekrege :( |
|
|
| Gladius |
tedju, Lyon deruit =<. ze hadden hun dagje precies niet, veel kansen gemist. Die goal van Mancini :eyes:
Inter zal volgend seizoen geen Europees spelen vrees ik |
|
|
| Shadowkid |
| Pff, wat een kut-speeldag eigelijk in de CL. Real, Barcelona, Lyon en Arsenal eruit.. |
|
|
| Eagle` |
flaterke van de robeir, ting segonne bezig pekkes
:stongue: :stongue: |
|
|
|
|