|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zondagavond is trouwens de eerste wedstrijd van de Belgen op het EK voor beloften live te volgen op tv. Ik ben eens benieuwd of de jonkies na zo'n zwaar seizoen de halve finale met bijbehorend olympisch ticket gaan kunnen halen. :) |
zou mooi zijn als ze zover kunnen geraken en dan naar de Olympische Spelen kunnen, is al weer een heel tijdje geleden :). Ik denk ook wel dat België een kans maakt, België behoort in de jeugdcategorieen vaak bij de beste Europese landen. Maar als ik mij niet vergis is de beloftenploeg van Portugal wel de eerste in de FIFA ranking :toothless |
|
|
| MikeVee |
Ruststand eindronde 2de klasse:
Kortrijk-KVM 2-1
Lierse-Antwerp 1-0
:eyes:
edit: HIER TE VOLGEN |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als het zo blijft is Lierse de winnaar van de speeldag :crazy: |
|
|
| Real |
Jawadde. :)
Dan zou dit het nieuwe klassement worden:
1. KV Mechelen 10
2. Lierse 9
3. Antwerp 7
4. KV Kortrijk 3
 |
|
|
| FenixStyle |
Ondertussen is het 2-2 geworden in Kortrijk - Mechelen.
Al verandert dat voorlopig nog niks, ook bij deze stand blijft Lierse de winnaar aangezien het dan gewoon moet winnen op KV donderdag om in eerste te blijven...
*edit* Ondertussen al meteen 2-3 geworden, Mechelen dus virtueel gepromoveerd.. |
|
|
| MikeVee |
Mechelen maakt gelijk.
edit: crap, te laat :D |
|
|
| Real |
| Tis zelfs al 2-3 nu. :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
Lierse 2 - 0 Antwerp
:D |
|
|
| MikeVee |
| Mechelen naar eerste! |
|
|
| Config |
| jaja.. en zo gaat Mechelen naar eerste.. wel jammer voor Lierse, maar eerlijk toegegeven hebben ze toch iets te weinig getoond in de eindronde.. Kortrijk en Antwerp zijn gewogen en toch wel te licht bevonden.. |
|
|
| Real |
| Vergeet niet dat Portugal - België voor beloften momenteel bezig is op Canvas. Het staat 10 minuten voor rust nog steeds 0-0. |
|
|
|
|