return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 95)
View this Thread in Original format
Gladius
ne pink uit de kom, da hebbek ook weer 'ns gezien :nervous:
FenixStyle
quote:
Originally posted by DJ Sid
Genk op titelkoers!


En of... We gaan er gewoonweg tenvolle voor, 19 mei wil ik daar op de hekken in Brussels zitten, "We Are The Champions" zingen, tranen van emoties in de ogen... DIT Genk verdient gewoonweg een derde titel :)

Vanavond Lokeren-Anderlecht.. Anderlecht zal het alvast zeer moeilij krijgen aangezien Lokeren de punten meer dan nodig heeft. Een misstap van Anderlecht vandaag of volgende week zou echt wel ideaal zijn met het oog op de clash over twee weken.. Want dan moet Sporting met een achterstand op ons naar het Fenixstadion afzakken, en dan gaan ze volgens mij toch echt wel met de floepers zitten.. :cool:

Anyway, het gaan stressy weken worden.. :p
Jasperovitsj
Anderlecht is alvast dik op weg om te verliezen :)
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Anderlecht was alvast dik op weg om te verliezen :)

:wtf: :p
Jasperovitsj
Jammer, maar met een gelijkspel zijn ze nog niet zo veel :)
MikeVee
Tegenvaller,.

De voorzitter van Lokeren nu op de radio, altijd lachen :D
FenixStyle
Jaja de leidersplaats is terug alleen van ons... :)
Real
http://www.youtube.com/watch?v=LcIVYYHxoEA :nervous:
The_G0dfather
paar maand geleden ook gast die stuk of vier tanden kwijt was in de premier league

ge zag ze schoon vliegen op de slow-mo
Jasperovitsj
Die goal van Stijn Minne, héérlijk :crazy: :crazy: :crazy:

Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die goal van Stijn Minne, héérlijk :crazy: :crazy: :crazy:

Die van Kpaka was anders ook een pareltje.
Jasperovitsj
Yup, maar die van Minne vond ik net een tikkeltje lekkerder. Aanpakken op de borst, vanop een dikke 20 meter die bal op de slof pakken en die bal gewoon RECHT in de winkelhaak knallen. Een beetje Joel Cole-ish, en ik heb het altijd meer gehad voor zo'n doelpunten dan voor retros en toestanden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement