|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Wat een saaie match :p
Genk wou niet en Brugge kon niet, en daarmee is alles gezegd denk ik. Brugge heeft nog geprobeerd met 10 man (domme fout van Englebert :rolleyes: ), en Genk heeft nooit kunnen of willen doordrukken ondanks de man meer situatie. Dus al bij al lijkt dat gelijkspel mij wel een terechte uitslag, hoewel Brugge toch dichter bij de 3 punten is geweest dan Genk. Maar Bailly stond weer ijzersterk te keepen. Hoe hij die 2de vrije trap van Balaban nog met de vingertoppen uit de hoek zweefde :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
handbal = geel, 2 de gele kaart is gelijk aan rood, mag je niet flauw heten
|
Noemen :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
handbal = geel, 2 de gele kaart is gelijk aan rood, mag je niet flauw heten
saaie match! 't was een val-, trek-, sleurspel :s |
het gaat erom dat het de 2de gele kaart was.. die eerste was gewoon doorzetten en enorm zwak gefloten, de eerste 'fout' van Englebert en direct geel geven.. de 2de gele kaart vond ik ook maar vaag.. Englebert doet wat elke verdediger doet wanneer er een vrije trap gegeven wordt: springen en tegelijkertijd zich al omdraaien..
mja, ben toch al content dat Genk hierdoor toch niet wint, tzou al volledig onterecht geweest zijn |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
handbal = geel, 2 de gele kaart is gelijk aan rood, mag je niet flauw heten
saaie match! 't was een val-, trek-, sleurspel :s |
vooral die eerste gele kaart is discutabel, die overtreding verdiende geen geel imo en werd vooral gegeven omwille van compensatie voor eerdere fouten van Brugge die geen geel opleverden.
maar uiteindelijk is deze uitslag een terechte weergave van de wedstrijd. Genk haalde niet zijn beste niveau (ze konden niet / wilden niet echt?) en voor Brugge werd het na de rode kaart met 10 tegen 11 te moeilijk. Ik denk wel dat Genk blij mag zijn dat ze tegen 10 spelen want tegen 11 hadden ze het overduidelijk moeilijker. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, die eerste gele kaart was inderdaad niet echt geel waard op zich, maar wel als je het spel op dat moment bekijkt. De wedstrijd was heel bitsig en het begon stilaan uit de hand te lopen. De ref had al aangegeven dat de volgende fout een kaart zou opleveren (meer dan terecht, anders loopt het compleet uit de hand), en Englebert had dan maar niet zo dom moeten zijn om hands te maken. Want hij maakt wel een duidelijke beweging met zijn arm naar de bal. Dus al bij al correct gefloten vond ik. Jammer voor de wedstrijd wel, maar zeker niet onterecht... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, die eerste gele kaart was inderdaad niet echt geel waard op zich, maar wel als je het spel op dat moment bekijkt. De wedstrijd was heel bitsig en het begon stilaan uit de hand te lopen. De ref had al aangegeven dat de volgende fout een kaart zou opleveren (meer dan terecht, anders loopt het compleet uit de hand), en Englebert had dan maar niet zo dom moeten zijn om hands te maken. Want hij maakt wel een duidelijke beweging met zijn arm naar de bal. Dus al bij al correct gefloten vond ik. Jammer voor de wedstrijd wel, maar zeker niet onterecht... |
had de scheids onmiddellijk door gehad dat het Englebert zn tweede was wil ik het nog wel zien of hij die ook echt durft geven (zeker omdat die eerste vrij licht gegeven was). Ik twijfel der toch serieus aan ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
het gaat erom dat het de 2de gele kaart was.. die eerste was gewoon doorzetten en enorm zwak gefloten, de eerste 'fout' van Englebert en direct geel geven..
|
ja hoeveel kaarten die er moesten gegeven worden zijn niet gegeven voordien? englebert was de schuldige van de eerste kaart...
edit: jasper was al voor ;)
@wouter en joeri, bekijkt dat ook eens was sportiever ;) |
|
|
| Phortastic |
lol @ de brugse aapjes die de rode kaart onterecht vinden. leer eens een match objectief bekijken :rolleyes:
We worden geen kampioen, laat dat duidelijk zijn. En Brugge al helemaal niet. Tis een kwestie van wanneer Frutos in vorm komt dan gaat Anderlecht niet veel meer laten liggen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol @ de brugse aapjes die de rode kaart onterecht vinden. leer eens een match objectief bekijken :rolleyes: |
m.a.w. gij vindt die eerste gele kaart volledig terecht en dat dergelijke overtreding altijd met geel moet worden bestraft... ik denk dat er dan niet veel spelers de match eindigen. Die kaart werd enkel gegeven om een voorbeeld te stellen omdat de eerste overtredingen niet met geel werden bestraft. Die tweede gele kaart was WEL terecht.
feit is dat die rode kaart de match verkloot heeft, zeker voor Brugge want tegen dit genk had Brugge zeker meer kunnen rapen. |
|
|
| Phortastic |
| Dus omdat de 1ste voor Englebert slechts was om een voorbeeld te stellen moet je als scheids je maar inhouden als ie drekt erna weer geel pakt. Da die freggol van ne Englebert eerst ff nadenkt. Hij zat totaal ni in de match en was gewoon gefrustreerd da zag ge goed. Als ge zo een kop hebt verdient ge al onmiddelijk rood nog voor de match begonnen is :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Dus omdat de 1ste voor Englebert slechts was om een voorbeeld te stellen moet je als scheids je maar inhouden als ie drekt erna weer geel pakt. |
als die eerste kaart puur was om een voorbeeld te stellen kunt ge toch moeilijk van een terechte rode kaart spreken |
|
|
| speentje |
@ Jasp haha Brugge kon niet? 11 tegen 11 en Genk gaat de boot in
stormloop van Genk? na 5min lieten ze 't initiatief aan Brugge en dat in eigen huis? bovendien haalt de Genkse keeper nog twee gemaakte doelpunten uit z'n netten (knap gepakt!)
na die rode kaart, kon Genk op 60min tijd nog niet eens 10 man wegtikken, sjah dat zegt wel genoeg zeker?
als Englebert rood verdiende, dan mocht Genk ook gerust met een man of twee minder geëindigd zijn, bende beenhouwers (tackles met twee benen vooruit) 'nuff said
Genk gaat nog punten verliezen dit seizoen, ze zijn nog laaang geen kampioen |
|
|
|
|