return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 5)
View this Thread in Original format
1Million$shot
quote:
Originally posted by djcresto
tja die gast is nu pas 18 en de pers lijkt hem al af te schrijven. We zouden blij moeten zijn dat er zo'n talenten zijn. Welke 18 jarigen staan in de basis bij Anderlecht? Enja hij wordt nu eenmaal ook op de rechtsachter uitgespeeld. Paar weken geleden speelde hij op rechtsmidden en was hij de beste man opt veld. Verdedigend is em zeker nie de beste maar kzie hem alleszins liever spelen dan die blijtkont van nen Deschacht.


deschacht for president :tongue3

and I quote Deschacht "Ik wil ooit kapitein worden van Anderlecht" :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

ben trouwens bekke fan van A'lecht ma den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by 1Million$shot
den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen.


kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)

Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ... :stongue: :haha:
1Million$shot
dat ze maar rap overschakelen op een driemansverdediging met Juhasz, Pareja en Van Damme. Kwaliteit genoeg op middenveld om aanvallen op te vangen met Leiva en Vanderhaeghe. (of ze samen kunnen spelen is weer een ander paar mouwen natuurlijk) Dan hebben ze blondine niet meer nodig. :D
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)

Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ... :stongue: :haha:


Deschacht is zeker voldoende voor de competitie, maar in de CL komt hij toch een paar stappen te kort. Maarja zijn papa heeft nu eenmaal veel centjes.
1Million$shot
quote:
Originally posted by djcresto
Maarja zijn papa heeft nu eenmaal veel centjes.


ook al !! :whip: :whip:
Shadowkid
quote:
Originally posted by 1Million$shot
dat ze maar rap overschakelen op een driemansverdediging met Juhasz, Pareja en Van Damme. Kwaliteit genoeg op middenveld om aanvallen op te vangen met Leiva en Vanderhaeghe. (of ze samen kunnen spelen is weer een ander paar mouwen natuurlijk) Dan hebben ze blondine niet meer nodig. :D


Akkoord met de driemansverdediging (toch in de Belgische competitie), maar ge kunt kiezen voor namen als Biglia, Tiote, Leiva en eventueel VDB (maar dan moete iemand anders zoeken voor op rechterplek) en toch zou ge nog Vanderhaeghe naast Leiva zetten? Naast een van die 2 zou ik toch een speler met meer technische capaciteiten zetten die ook offensief iets kan lanceren zoals Biglia,Tioté of VDB. VDH heeft zijn diensten bewezen, maar is imo aan zijn 2e jaar te veel bezig.
krikke
Anderlecht duidelijk versterkt. Toch hadden ze wat meer moeten investeren in de verdediging. In België voldoet deze misschien, maar Europees gaat ge met ne Van Damme en nen Deschacht problemen krijgen.

Aanvallend hebben ze wel slim en veel aangekocht! Met mannen als nen Biglia, boussoufa, Hassan, Tchité en ook nog Frutos kunt ge veel meer als met ene Wilhelmsson. :happy2:

Nu hopen dat nen VDB zich kan herpakken en dat Tioté zich verder kan ontwikkelen. Ook benieuwd of Boussoufa's broerke iets kan :stongue:
1Million$shot
:whip:

ze zenden de match enkel uit op BETV, dan hebde al telenet digital ! en dan kunde da nog ni zien ! want da's iet van de walen ofzo :whip:
djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.


voor weer ne afgang in de CL mee te maken met 0 punten ?
standard, met hun vol testosteron gepompte afgedankte portugezen :whip:

mellow_head
Argh ik wil die match zien! ing Telenet nes!:mad:
FenixStyle
quote:
Originally posted by djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.


Anders kan ik er nog mee leven als de Belgische ploegen het goed doen Europees, omwille van de coëfficient. Maar als er één ploeg is die ik de laatste jaren écht haat dan is het wel dat maffiose clubke uit Luik.. En zeker sinds dit seizoen staan ze torenhoog op nr1 bij m'n meest gehate ploegen..

Hoop dus echt dat ze dit seizoen ferm tegen hun bakkes gaan dit seizoen, te beginnen met vandaag.. :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement