return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007
View this Thread in Original format
Shadowkid
Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.

Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man. Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken. Hassen en Boussoufa voelden zich precies toch al vrij goed en zijn goede transfers, Leiva viel ook goed in, enkel spijtig dat Biglia al na 20 min gewisseld werd door het rood van Van Damme.

Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.

En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig :D Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden.
MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen
FenixStyle
Genk zaterdag onverwachts toch goed gespeeld, ondanks de slechte voorbereiding.. Komende zaterdag bevestigen op het Lisp en dan op de derde speelde dé clash waar heel Genk al weken zit op te wachten, The Return Of Judas :whip:
Nabistai
quote:
Originally posted by Shadowkid
Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.

Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man.


Inderdaad, het feit dat ze zo mooi teruggekomen zijn toont aan dat er toch méér in het Anderlechtse elftal zit dan enkel technisch talent. Het is goed om te zien dat er sinds lang ook terug vechtlust inzit :) (wat toch ook wel de titelambities van de spelers bevestigd)

quote:
Originally posted by Shadowkid Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken.


Volgens den Herman wordt er uiteindelijk toch nog voor gezorgd :D Daar ben ik wel blij mee want dat zou volgens mij nog een bepalende factor kunnen worden om de 1ste of 2de plaats te pakken.

quote:
Originally posted by Shadowkid Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.


Inderdaad een bijzonder mooie start van de Bruggelingen. Ik vond het maar een flets matchke, maar de score spreekt wel voor zich. Ze bewijzen nogmaals dat ze de goal vanuit elke hoek kunnen laten komen :)

Het wordt volgens mij een mooie strijd voor de titel tussen Anderlecht en Brugge (zoals elk jaar uiteraard). Maar al de rest laat het afweten, kijk maar naar standard. Met 1 (zwakke) spits kan je gewoon geen bedreiging vormen.:haha:
domineesje
quote:
Originally posted by Shadowkid

Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.

quote:
Originally posted by MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen

kon nog beter maar het heeft m'n vrijdag wel wat meer kleur gegeven ;)
quote:
Originally posted by MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen



quote:
Originally posted by Shadowkid
En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig :D Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden.


waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen
Nabistai
quote:
Originally posted by domineesje
waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen


Alle eersteklassers zijn dat overeengekomen met de voetbalbond, dus er zal wel geen enkel probleem zijn ;)

Het zou mij zoizo al sterk verbazen moest er een ploeg zijn die hier een probleem van maakt :p
domineesje
ah der was een overeen komst
dan moest het maar niet vermeld staan he dat het zou kunnen een ongeldige speeldag zijn ;) of vermeldt er direct bij dat er een overeenkomst was :whip:

want dag van vandaag moet je van niets verschieten in de sportwereld zie alonso van de f1 met zijn ongeldige schokdemper :whip:
Glexx
Als Lierse-supporter ben ik tevreden met een gelijkspel op Mambourg, zeker als je ziet wat voor een kansen de zebra's krijgen!

Hopelijk volgende week minstens een puntje nemen tegen Racing Genk, liefst met een doelpuntje van Bobke Peeters :)
Shadowkid
quote:
Originally posted by domineesje

waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen


Forum van Anderlecht en Teletekst.

* Als de letter van het bondsreglement
gevolgd wordt, moet de hele eerste
speeldag geschrapt worden. Artikel V/17
zegt namelijk dat "kampioenschapwed-
strijden verboden zijn tijdens de maand
juli." De bond reageert verrast in HLN:
"We weten niet eens waarom deze regel
bestaat. Het is wellicht een oud verbod
dat men vergeten te schrappen is."
domineesje
quote:
Originally posted by Shadowkid
Forum van Anderlecht en Teletekst.

* Als de letter van het bondsreglement
gevolgd wordt, moet de hele eerste
speeldag geschrapt worden. Artikel V/17
zegt namelijk dat "kampioenschapwed-
strijden verboden zijn tijdens de maand
juli." De bond reageert verrast in HLN:
"We weten niet eens waarom deze regel
bestaat. Het is wellicht een oud verbod
dat men vergeten te schrappen is."

ah ok maar ik lees vooral niet HLN en zeker niet het forum van anderlecht ;)
maar allesinds bedankt voor deze info

Shadowkid
quote:
Originally posted by Nabistai
Maar al de rest laat het afweten, kijk maar naar standard. Met 1 (zwakke) spits kan je gewoon geen bedreiging vormen.:haha:



Het is ook super dat net Tchité Anderlecht de overwinning nog heeft bezorgd :D

Die rechtsback zou idd wel eens het verschil kunnen maken tss 1e en 2e plaats. Ik kijk iig al uit naar een volledige fitte kern, zodat de sterkste ploeg op het veld kan staan (en Vanderhaeghe uit de ploeg). Hopelijk komen ze dees jaar ook in de CL sterker voor de dag.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Glexx
liefst met een doelpuntje van Bobke Peeters :)


Waarna Iakovenko Genk terug op voorsprong brengt.. :cool: ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement