saint germain - 4 shazz
air - highschool lover
och liknande..
Dj_ExOn
Fruktsoppa: Varför?
fruktsoppa
hmm, jag vet inte.. bra musik kanske..? vad menar du?
Dj_ExOn
Nä men jag menar.. e ínte det lite för soft:)
Jre
Detta set lyssnar jag på.....
marco_v_-_live_at_club_eau_the_hague_030202-twc
01 Marco V - Revolt
02 Marco V - Simulated (Original Mix)
03 Faithless - Tarantula (Hiver & Hammer Remix)
04 The Green Martian - End Of The Earth (2002 Remake)
05 ID
06 Mauro Picotto - Awesome
07 Marco V - Godd (Original Mix)
08 Tomaz Filterheadz vs Latin Loopworks - Mi Casa Es Su Casa
09 Poltertec - Makumania
10 Marcel Woods - Drama
11 Trance All Stars - Lost In Love 2002 (Zeitgeist Promo)
12 Cosmic Gate - Exploration Of Space (DJ Shredda Remix)
13 Marco V - Revolt
/ Jre
Aendy
Interaktiv tråd... coolt!
Just nu på winampen rullar: Malaria! vs. Chicks On Speed - Kaltes Klares Wasser.
(Ska man göra edit här för varje gång som det blir ny låt?) ;)
x-dream
Just lyssnar jag på denna cdn VA-Teqnology-CD-2002-MiM
01. Samuel Onervas - Helium
02. Thomas Krome - Demolition Disco
03. Teknika - Robotik
04. Static Drum - External
05. Pounding Grooves - '04'
06. Andreas Kremer vs. A. Crash - Die Nacht Ohne Morgen
07. Frederik Almquist - Being & Becoming
08. Chris Liebing - The Biggist 10' I have Ever Seen
09. Kay D. Smith - Flash
10. Westwood Bros. Meets Schall & Rauch - Micrologic
11. Dave Preece - Huge
12. Schall & Rauch - Endzeit
13. Audiotechture - Antivalenz (Harald Klotzberg rmx)
14. Thomas Podagl & Andreas Kramer - (Achtung!) Lecker Madches
15. Thomas Podagl & Andreas Kramer - Rauferei