|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 568)
|
View this Thread in Original format
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by zoric
Schiller "Dream of You" |
Jaha, och vart fasiken är mixen?! :o :p :(
atm:
Damien Dempsey - Colony
sen
Nobuo Uematsu - FFX Ending Theme |
|
|
| HappyCow |
Lange & Gareth Emery - Another You, Another Me (Original Mix)
Gareth Emery - Back on Track (Breakz Remix) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Rainborn
Jaha, och vart fasiken är mixen?! :o :p :(
atm:
Damien Dempsey - Colony
sen
Nobuo Uematsu - FFX Ending Theme |
Chicane "Offshore 97"
Sorry, ShareBig kom bara upp till 81% så jag fick ladda upp den igen ;)
[[ LINK REMOVED ]]
:D |
|
|
| Braxen |
Sébastien Léger @ Electronation 18-11-2006
:wtf: |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by zoric
Chicane "Offshore 97"
Sorry, ShareBig kom bara upp till 81% så jag fick ladda upp den igen ;)
[[ LINK REMOVED ]]
:D |
There we go. Tack så hemskt!
Förvänta dig inte att jag kommer ge dig nån form av recension dock, jag hatar nämligen dig för att du var så långsam. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Rainborn
There we go. Tack så hemskt!
Förvänta dig inte att jag kommer ge dig nån form av recension dock, jag hatar nämligen dig för att du var så långsam. |
Det är lugnt, behövs ingen recencion :D
Time Lock Bne Special On 102fm 16-11-2006 ;) |
|
|
| n0bben |
Lyssnar på Bloc Partys nya platta som läckt ut nyligen, A Weekend In The City.
Var lite rädd att de ändrat sitt sound för mycket men jag oroade mig nog i onödan, det här låter verkligen bra! Blir att inhandlas när det släpps i februari. |
|
|
| hustler |
| Sebastian Leger - Goulden Moulden |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by n0bben
Lyssnar på Bloc Partys nya platta som läckt ut nyligen, A Weekend In The City.
Var lite rädd att de ändrat sitt sound för mycket men jag oroade mig nog i onödan, det här låter verkligen bra! Blir att inhandlas när det släpps i februari. |
Gr8! Älskar det förra albumet.
atm: Vidna Obmana & Jeff Pierce - Horizon Of Thought, från True Stories. |
|
|
| n0bben |
| quote: | Originally posted by SMC
Gr8! Älskar det förra albumet.
|
Nya plattan verkar inte riktigt lika vass tycker jag, men den känns helt klart som en värdig uppföljare. "I Still Remember" är väldigt, väldigt bra, skivans överlägset bästa. Väldigt välproducerad. |
|
|
|
|