|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| Way Out West-Mindcircus...Mkt skön låt,vilket resten av skivan också är. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
hehe ;)
Kan avslöja att jag tryckte ett antal gånger på "edit" knappen... |
Faan... Du knäckte lät mina gubbar.. Kan tänka mej att den där pilen var jobbig att göra....
Lyssnar på Kai Tracid - Trance and Acid.... Kan inte tröttna på den hur mycket jag än försöker... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Lyssnar på Kai Tracid - Trance and Acid.... Kan inte tröttna på den hur mycket jag än försöker... |
lönt att försöka sluta gilla en låt? ;)
lyssnar på Pep 'n Up - Time & Space [Pulsar Crew Remix] |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by x-dream
På tal om det.....Marco V har gjort det igen
01-f.s.o.l.-papua_new_guinea__marco_v._mix
Damn vilken mix...... |
no ! lyssnar på den nu, lr snarare MP3 mixar med den nu. ska dra på madelyne - beuatiful child [Hiver & Hammer Remix]... finns knappt ord. den e fett me para! :disbelief :disbelief :disbelief :eyespop:
ladda ner den nu! btw, har nån hört Corsten mixen av F.S.O.L. - Papua New Guinea? den måste va nåt dårå
| quote: | Originally posted by farbror barbro (nilecity 105.6)
...och kom ihåg, det finns inga genvägar till det perfekta ljudet.
|
:D |
|
|
| RagingEskimo |
Dumonde vs Lange - Memory (JamX and de Leon Mix)
jeez.. tårögd. |
|
|
| Vizay |
DJ Jean Live @ Trance Energy - 2002-02-16 (ripped by stevetranz4ever).mp3
snubben gör ju bort sej totalt då han scratchar sönder ppk - ressurection....tror faktiskt aldrig jag har garvat så mycke i hela mitt liv :crazy: |
|
|
| Trancefella |
| quote: | | Originally posted by Vizay snubben gör ju bort sej totalt då han scratchar sönder ppk - ressurection....tror faktiskt aldrig jag har garvat så mycke i hela mitt liv :crazy: |
menar du eller? låter juh äckligt! |
|
|
| x-dream |
Hard-Trance X-Plosion Vol.21 är helt okej......
Just nu lyssnar jag på lite Kimball_Collins-Generation_Trance_-The_Final_Chapter-2002
Helt okej skiva..... |
|
|
| RebeL9 |
Parks & Wilson - Essential Mix saturday 02-24-2002
ett av de bästa setten jag hört. mörk progressive trance och house. killarna bakom Tilt är helt sjuka :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha haa, ja det där har ju vart på tal förr, men frågan är om han verkligen scratchar, låter sjukt iaf.
Det var en kille som la upp just denna snutt förut så jag har lagt upp den igen. Om du vill spy utan att stoppa fingrarna i halsen så ladda hem den >>här<<
|
Det där var det värsta jag hört på länge. Fy fan säger jag. Sånt borde det vara nackskott på. Kan inte förstå att han är hollands populäraste dj. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
men frågan är om han verkligen scratchar, låter sjukt iaf.
|
om jag inte minns fel så vare väl nån från forumet som va där då han gjorde det som påstod att han scratchade...
sen måste jag ju säga att de sjukaste han gör e å bara stoppa låten innan med nått konstigt ljud...å sen inte ens lägga in ressurection ordentligt utan även mitt i den :P
bra låtar må han göra men han e inge kul som liveDJ :whip:
va heter låten som kommer in precis efter allt detta oljud företsne...jäkligt grym :)
för övrigt så lyssnar jag på min egna 83 min långa mix som just blev klar....måste ju lyssna på alla mina fina misstag som antagligen smugit sej in :P |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by reveal
lönt att försöka sluta gilla en låt? ;)
|
Jo faktiskt... Det blir ju så att man skaffar så mycket ny musik hela tiden att man måste gå igenom gammal omodern smörja (halvår? dra!). Man lyssnar på låtarna tills dom helt enkelt blir dåliga och passé. Sen slänger jag dom åt helvete.
[/larvande]
Lyssnar på: Paul van Dyk - Live at Mayday 2002.
:D |
|
|
|
|