|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 348)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Jag har alltid gillat Icone och hans saker, På sistone har jag i stort sett inte ens tittat mot andra producenter inom trancen - Kanske någon gång.
Icone - Meriva [MK-S Remix]
Icone - The Way Home
Van Gelder - Between Us
H2J - Santiago [Icone Remix]
Icone - Astra
Icone - Sorrow [Vocal Mix]
Jag är Iconizerad/Van Gelderiserad. |
|
|
| jofawe |
Oceanlab - Sirens of the Sea [Kyau vs Albert vocal remix]
OMFG!!
Denna kommer nog fastna i min cd i sommar :P
(kan lyssnas på via www.anjunabeats.com, webshop, Anjunabeats vol. 3) =) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jofawe
Oceanlab - Sirens of the Sea [Kyau vs Albert vocal remix]
OMFG!!
Denna kommer nog fastna i min cd i sommar :P
(kan lyssnas på via www.anjunabeats.com, webshop, Anjunabeats vol. 3) =) |
den har ett skönt ryck på dansgolvet - fast originalet är ändå mera örongodis :tongue2 |
|
|
| zoric |
| Above & Beyond - Kiss 100 Late Night Session 14 14-06-2005 |
|
|
| benni |
| Jeff Bennett - Strange Items |
|
|
| gurra |
Pryda - Sucker DJ
lite ostiga vocals men resten är gött :D |
|
|
| zoric |
| Apoptygma Berzerk - In This Together |
|
|
| CJ InterCity |
Corderoy - Deeper
Vinyljäveln kostar bara 0.99 pund i Deep Blue Records online butik :p |
|
|
| NooN |
Atmos @ P3 Live
Min första tur med Atmos. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by hustler
ASOT 200, fy fan vad bra!! Perfekt så här på söndags kvällen :D
Jofawe--> Tror det var du, som för ganska längesedan, la upp en asrolig version på ett ASOT Intro. Lust att lägga upp den igen på äfftääpäään?
Cheers |
Nuuuuså.
Klicka på mig för ASOT INTRO! |
|
|
| Gate 42 |
P3 Dans, fick mersmak igen efter förra veckans program.
Lyssnade alltid på dans förrut. Satt som klistrad framför radion för att få höra lite nya feta låtar. Men sen kom internet och förstörde hela upplevelsen ... :( |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Gate 42
P3 Dans, fick mersmak igen efter förra veckans program.
Lyssnade alltid på dans förrut. Satt som klistrad framför radion för att få höra lite nya feta låtar. Men sen kom internet och förstörde hela upplevelsen ... :( |
NRJ Extravadans var samma sak för mig. P3 dans hade för mycket "housetrams" enligt mig på den tiden.. :p |
|
|
|
|