|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 311)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
Nikola Gala - Swing to harmony
Sway on now yeah
Sail along move it now
Sway on now yeah
Sail along move it now
Like Flowers that move in the air swing here ‘n’ there
Don’t Bother no don’t care swim on in cheers |
grym låt i somras när jag var utomlands. |
|
|
| zoric |
| just nu lyssnar jag på en produktion av progresia, san andreas california. riktigt bra, har gillat den sen releasen i början av mars. |
|
|
| anuga |
inget direkt Tiësto Fan, men detta setet fick mig att dunsta runder i min lägenhet ett tag :)
. [n o w p l a y i n g] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. Tune : 26. Tiësto Special Appearance By Mason - Lethal Industry (Tiësto 2004 Edit)
. Release : Dj_Tiesto-Live_At_Disneyland_Resort_Paris-SAT-16-04-2005-1REAL
. Time : 0:16 of 7:56 MiNs
. Quality : Biterate 192kbps | Samplerate 44.1kHz | Size 0.00MiB's
. [http://music.anuga.se/] . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
| Laszlo |
Tom Novy feat. Lima - Take it
grymt flow |
|
|
| bAbYtHug |
| ACL feat Quasistereo - Sex Fiend me likes:) |
|
|
| November |
| Moogwai - 5 Wishes & More |
|
|
| Laszlo |
Eric Prydz - Fading like a flower :eyes: :crazy: :eyespop:
Är det bara jag som missat denna? Det är en remake av Roxette's gamla goding...98% cheese, men de resterande 2% är fan grymma...:tongue3 :toocool: Jävligt skönt driv - detta skulle kunna bli nästa "call on me", och också en sådan låt som utan tvekan skulle kunna gå hem på vilket komers-golv som helst...men det är också en sådan låt jag tror man tröttnar på jävligt snabbt.. :| |
|
|
| biznology |
| Juliet - Avalon (thin white duke remix)... |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Eric Prydz - Fading like a flower :eyes: :crazy: :eyespop:
Är det bara jag som missat denna? Det är en remake av Roxette's gamla goding...98% cheese, men de resterande 2% är fan grymma...:tongue3 :toocool: Jävligt skönt driv - detta skulle kunna bli nästa "call on me", och också en sådan låt som utan tvekan skulle kunna gå hem på vilket komers-golv som helst...men det är också en sådan låt jag tror man tröttnar på jävligt snabbt.. :| |
:nervous:
*ryser* |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Eric Prydz - Fading like a flower :eyes: :crazy: :eyespop:
Är det bara jag som missat denna? Det är en remake av Roxette's gamla goding...98% cheese, men de resterande 2% är fan grymma...:tongue3 :toocool: Jävligt skönt driv - detta skulle kunna bli nästa "call on me", och också en sådan låt som utan tvekan skulle kunna gå hem på vilket komers-golv som helst...men det är också en sådan låt jag tror man tröttnar på jävligt snabbt.. :| |
*VILL HÖRA :)*
ula @ the äfftääpää? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by hustler
*VILL HÖRA :)*
ula @ the äfftääpää? |
stiiivs eftiipiii är nere - lägger upp den ikväll om den är igång då.. :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
stiiivs eftiipiii är nere - lägger upp den ikväll om den är igång då.. :) |
Cheers mate!
HATA VIKING LINE! |
|
|
|
|