Vangelis - Procession (Juha Vilkamo & Orkidea Remix)
som för övrigt är B-sidan på Sasha vs Underworldtolvan. En miss från skivbolaget.
Se det går att göra bra melodisk trance 2005!
anuga
Förfinar en cue fil :) En av de bästa PvD seten jag vet :)
OnAir : http://music.anuga.se/
Paul Van Dyk - Live At Cream Closing Party Amnesia Ibiza-Fm-09-16-2004 [97:57 left of 228:42m/186Kbps/44KHz]
Nån ska ner i september på "Closing Partyt" ?
MiB
quote:
Originally posted by RebeL9
Vangelis - Procession (Juha Vilkamo & Orkidea Remix)
som för övrigt är B-sidan på Sasha vs Underworldtolvan. En miss från skivbolaget.