|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Börja precis lyssna på ASOT från ïgår... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Börja precis lyssna på ASOT från ïgår... |
Harry Lemon delen gillade jag skarpt.
Jag lyssnar på Putte Ponsbach - Celebrating Diversity - 2003-04-05 |
|
|
| dj_hysterix |
Cosmic Gate Dj Team - Live @ Träns Energy 2003
:D |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by reveal
djuriskt bra, hade "sparkles" som min första status här på TA (nån som kommer ihåg?), och min avatar kommer där ifrån också :)
var nog den låten som fick mig att inse att det var trance som var min grej :p |
samma här, den låten betyder en hel del för mig... :)
men för tillfället: Juno Reactor - Pistolero :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Harry Lemon delen gillade jag skarpt.
Jag lyssnar på Putte Ponsbach - Celebrating Diversity - 2003-04-05 |
Okej har inte lyssnat på Lemon ännu...Men får göra detta så fort tid finnes... |
|
|
| chjo |
| NRC- Here Comes the Rain (Push Instrumental Mix) |
|
|
| RebeL9 |
| sista timman med Harry Lemon ägde igår på ASOT :D |
|
|
| ice_key |
Sundawner aka Matti Laamanen - Flakes (Original Mix)
kyau_vs._albert_-_velvet_morning_(mirco_de_govia_remix
03-marco_v-godd__v_dubb
bt-godspeed__original_bt_mix
Marco V - C Colon Backslash Del Star Dot MP3
senaste spelade tunes =) |
|
|
| mjz |
unknown - unknown :stongue:
sista låten från elusives show ikväll, riktigt skön... :) |
|
|
| RebeL9 |
John 00 Fleming - Live at Radio1 MOS Session Mix-07-04-2003
alltså. jag som just skulle sova så tankar jag detta guldset.
ÄLSKAR J00F !!!
ÄLSKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan inte sova nu så bra låtar :D |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by mjz
är det en inspelning som går att lyssna på? den jag ladda ner åkte i papperskorgen efter 2 minuter... |
Oooja!!
Jag har 3 olika rippar, ID-T, 3FM och ytterligare en.. den från 3FM är bäst, riktigt bra tom.. energin i detta set är oslagbart. Sök på "hubben" efter:
01_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc
02_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc
03_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc
Har jag en bra cue och track list me om du vill ha...
Chrisse |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by chjo
Oooja!!
Jag har 3 olika rippar, ID-T, 3FM och ytterligare en.. den från 3FM är bäst, riktigt bra tom.. energin i detta set är oslagbart. Sök på "hubben" efter:
01_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc
02_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc
03_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc
Har jag en bra cue och track list me om du vill ha...
Chrisse |
tackar, laddar ner nu... undrar om det inte var id&t rippen jag laddade ner förut som var så hemsk... |
|
|
|
|