| Braxen |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Kroka?! Ska du starta eget Braxie!? :conf: |
haha klart ! .. på skojj :D
Nämen ja har försökt börja prodda typ 3ggr nu .. 1 ggr senaste 3 åren i stort sett :) ..lackar å avinstalerar programmet efter 1 timme lr så haha .. har ingfe tålamod .. men nu tar d sig lite iaf .. även fast d självklart låter långt ifrån bra .. |
|
|