| lonne |
| quote: | Originally posted by Braxen
Har vart på jakt efter låten som Eric Prydz öppnade med när han spelade på Mondo i juni, nu har jag hittat den =)
Pryda - Aftermath (Pryda 004) :crazy:
Skapli ! |
Helt galen låt!!! Jag har hört den i lite olika set under senare tid och nu sist i Digweed`s GG set.
ATM: Martinez-Temple of dawn |
|
|