| zoric |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
Vodka - Parade (Avion Remix)
såg att den spelades på TATW, har haft den som ID - ID ett par månader, skönt o få rätt namn nu :wtf: |
Original mix är mycket bättre och såg att den äntligen har blivit signad på ett skivbolag. Tycker inte att Avion remix tillförde något även om den inte var direkt dålig.
Har väntat ett bra tag på att låten skall komma ut eller bli signad och nu är den äntligen det. Väntar på release-datum nu.
Sensorica - Searching The Way |
|
|