| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by moolow
Hallå på er ''nObben, Gate 42 & montana'' .. vill försvara mig med om att jag inte hade en aning om att det inte får finnas några ''waresnamn'' i denna tråd!
sen ..hmm köpa skivor.. Tror jag hör till den kategorin människor här som köper flest skivor ;) men men.. (Då menar jag självklart inte bränn-skivor)!! Jag ber om ursäkt till er som tog illa upp! |
Ja ush, du får verkligen ta och skärpa dig! :D :tongue2
Kommer faktiskt inte ihåg va jag gnällde på, men det var säkert inte så farligt ;)
Lyssnar just nu på en remix jag gjorde klart för 20 minuter sen. Den blev helt ok :D |
|
|