| reveal |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Haiducii_-_Dragosta_Din_Tej_(Snakebytes_Dirtbike_Bootleg).mp3
hehe fan alltså, låten sätter sig som klister i skallen.. :) o snakebytes version e den bästa remixen jag hört hittills :) har även slängt in midin som ringsignal på mobilen nu.. :) ysssch :) gdamn va illa egentligen :P |
Jaha skulle det vara nåt? Jag hade "maya heeee, maya hooo, maya heheeeeeee" på huvet under en dryg timmes tid i fredags när jag skrev tenta :p Allt "tack vare" den där jävla filmen :tongue2
edit: för de som vill, så finns ju filmen för nedladdning till telefoner i 3g-tråden :D |
|
|