|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| chjo |
| 4 Strings - Into The Night, gammal goding |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by NooN
Megaman 3 - Needlemans's Theme
Ja, originalet :P |
Ärligt...EN TILL som lyssnar på gamla goda NES & C64 låtar???
Dom är JU SÅ SKÖÖÖÖÖNA!!!!
EDIT: Fanns ett program som sändes i P3 innan, hemsida med alla avsnitt finns på:
http://www.syntaxerror.nu/download.php
Gillar framförallt Megaman avsnitten :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ärligt...EN TILL som lyssnar på gamla goda NES & C64 låtar???
Dom är JU SÅ SKÖÖÖÖÖNA!!!!
EDIT: Fanns ett program som sändes i P3 innan, hemsida med alla avsnitt finns på:
http://www.syntaxerror.nu/download.php
Gillar framförallt Megaman avsnitten :) |
Jo, jag hade alla avsnitten förut...Men jag fick ta bort dem pga utrymmesskäl :( Megaman har bra musik, men det finns så mycket bättre :P
Just nu lyssnar jag på Miranda - Groom Lake |
|
|
| dj_hysterix |
| lyssna på logic bomb - hazy mazy cave ...om du diggar super mario låten ... när han e i "underjorden" :D |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by NooN
Jo, jag hade alla avsnitten förut...Men jag fick ta bort dem pga utrymmesskäl :( Megaman har bra musik, men det finns så mycket bättre :P |
riktigt bra program, när man kommer ihåg att lyssna på det, eller orkar ladda ner... guiles tema från street fighter 2 är ändå bäst... :)
och så för att hålla sig något on topic... Euphonic - Sleepwalker (Dub Mix) studsar och hoppar ut ur högtalarna för tillfället... |
|
|
| jofawe |
Motorcycle - As The Rush Comes (Shane 54 Remix)
GRYMT BRA!
(Sen hittade jag en massa klassiker på ett forum med...)
Quench - Dreams (Extended Mix)
DJ.Mellow D. - @ Night [Club Mix]
Ian Van Dahl - Try (Alphazone Remix)
^Åssså en Jullåt!
Watergate - Merry Christmas Mr. Lawrence [Heart of Asia (Hemstock & Jennings remix)] |
|
|
| MojjMojj |
| Salt Tank - Eugina 2000 (Progressive summer mix).. fan vad skön :) |
|
|
| NooN |
Trinity - Das Boot 2003
Jag har ingen aning om det här stämmer...Det är iaf inte Wavetraxx version... |
|
|
| lonne |
| Digital Witchcraft-Fingerpaint |
|
|
| RebeL9 |
Miro - The One I Run To.
tillåt mig att buga inför den här låten. Så otroligt vackra vocals. Knockar allt vad Andain och motorcyklar heter.
Miro är två otrologt duktiga danskar :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Aphex Twin - Blue Calx |
|
|
|
|