| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Braxen
Jag blir fan tårögd av Airwalk, sån jävla känsla :eyes:... (trodde airwalk va overun först å tvärsom, efter att ha lyssnat på klippen som låg uppe..) |
| quote: | Originally posted by hustler
Tyckte de var precis så bra. Tycker inte det är så där jätteofta i dessa dagar som man får :eyes: :eyes: reaktionen av när en låt kommer ut men jag tycker att dessa inbringar alal förväntningar. |
Hms, får väl se om dom växer nåt sen då helt enkelt.. har ju hänt förr :)
np: Jody Wisternoff - February 2006 Particles Mix (2006-02-19) |
|
|