|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 484)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
the subways - oh yeah
wasting time hangin' out, oh yeah oh yeah !! :toocool: |
|
|
| lonne |
| Phony Orphants-Xint |
|
|
| montana |
| den där nya arctic monkeys låtem |
|
|
| NooN |
Motorcycle - As The Rush Comes (Original Mix)
Tröttnar aldrig. |
|
|
| ArcticBeach |
| Gabriel & Dresden feat Molly Bancroft - Tracking Treasure Down (Kyau vs Albert Mix) |
|
|
| ArcticBeach |
• The Digital Blonde - Casca :: [07:49m]/[320Kbps] :: •
Synthology va inte riktigt min smak men men denna låt va rätt skön ändå :tongue2 |
|
|
| zoric |
The Digital Blonde - Rickashay
Synthology, Fyfan vad massivt! :eyespop: Behöver den fan på CD! :eyespop: |
|
|
| Laszlo |
The Knife - Silent Shout (Williams Acidic Circuits Remix)
helt jävla underbar!
 |
|
|
| hustler |
| Lange_Vs_Gareth_Emery-Back_On_Track |
|
|
| Laszlo |
Elvis Presley - History (3CD)
Jag skämms för att säga det, men jag hade ingen aning om att Elvis var såhär grym! Ibland är det så jävla uppenbart att jag har absolut noll koll på musik så jag blir mörkrädd för mig själv. Speciellt vad gäller musik från äldre generationer. Så sjukt mycket låtar jag känner igen på dessa tre album, men som jag inte hade en aning om att det var just Elvis som sjunger. Många av de har man ju hört i många olika filmer bland annat....jag börjar förstå varför det fortfarande finns så många elvisfantaster :)
Jag har heller speciellt mycket övers för smöriga ballader, men det mesta Elvis gjort är fan riktigt bra! Snälla nån, säg att ni håller med mig...annars bör jag kanske ta och undersöka mitt huvud :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Elvis Presley - History (3CD)
Jag skämms för att säga det, men jag hade ingen aning om att Elvis var såhär grym! Ibland är det så jävla uppenbart att jag har absolut noll koll på musik så jag blir mörkrädd för mig själv. Speciellt vad gäller musik från äldre generationer. Så sjukt mycket låtar jag känner igen på dessa tre album, men som jag inte hade en aning om att det var just Elvis som sjunger. Många av de har man ju hört i många olika filmer bland annat....jag börjar förstå varför det fortfarande finns så många elvisfantaster :)
Jag har heller speciellt mycket övers för smöriga ballader, men det mesta Elvis gjort är fan riktigt bra! Snälla nån, säg att ni håller med mig...annars bör jag kanske ta och undersöka mitt huvud :) |
Junkie XL's version på "A Little Less Conversation" är bra? :conf:
:D nej då det är inget fel på dig. |
|
|
| CJ InterCity |
en smaksak såklart. Själv har jag fallit för låtar av The Shadows, Pink Floyd och - ja ni läser rätt - Modern Talking :D
Now playing: Mandalay - Beautiful
varm och kall på samma gång... kan inte förklara den bättre än så :) |
|
|
|
|