| Laszlo |
| jag försökte kolla på TIC2 DVD:n igår - sedan jag köpte den har jag ständigt haft den utlånad och inte kunnat se mer än första timman. Men fyfan vad den suger - så äckligt sönderklippt så jag blir nervös. Jag klarade inte av att se mer än en halvtimma. Jag vet inte om det är konst de försöker skapa eller what not, men resultatet är för jävligt. Korta 0,2-sekundersklipp funkar i vissa fall bra på en 4-minuters musikvideo men inte i tre jävla timmar. Det var mer påfrestande att titta på än en strob som går o full fräs en hel kväll. Amatörer - Steve, ta över och visa de hur det ska göras. |
|
|