|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 259)
|
View this Thread in Original format
| NooN |
Duncan Sheik - On A High
...vilken Gabriel & Dresden har remixat så vackert. |
|
|
| Amnezia |
| Axwell - Feel the vibe :cool: :cool: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Älskar vocalsen i denna låten :crazy:
np: Alt+F4 - Alt+F4
Mysig låt att vakna till en Söndag morgon faktiskt :) (innan man måste iväg o stressa... :whip: ) |
hör Alt+F4 för första gången nu... OJSAN melodin är ju rippad direkt från DJ Visage - Dance :rolleyes: helt okej annars :) |
|
|
| hustler |
| Dizee Rascal - Stand Up samt Robert Gitelman - Children Of The Sun |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
hör Alt+F4 för första gången nu... OJSAN melodin är ju rippad direkt från DJ Visage - Dance :rolleyes: helt okej annars :) |
Ovanligt? :tongue2
Ska ta o checka upp "originalet" dådå! :)
np: Adam White - Ballerina
Skummaste vocalsen ever :p |
|
|
| DjDanniKay |
| fick promon på Super8 - Cre8 såå det är den som snurrar hos mig just nu..!:D |
|
|
| hustler |
Sitter på jobbet och lyssnar på Above & Beyonds Essential Mix från 06-06-04. Den andra låten, Above & Beyond - Troubles In The World är ju ruskigt jävla skön!
Någon vänlig själ som vill uppa den? :) |
|
|
| Elscorpio |
Astrix - Artcore!
Har inte lyssnat in mig på den än, men än så länge så smider den rejält! |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Ovanligt? :tongue2
Ska ta o checka upp "originalet" dådå! :)
|
I'm just saying :p
just nu:
Gouryella - Gouryella
fick tag på en whitelabel av Gouryella, står inget mixnamn så jag vette fan vad som finns på den, eller om det ens är rätt låt :toothless |
|
|
| jeremy1984 |
Armand van Helden - My My My
Riktigt skön låt faktiskt :) Påminner mig om nåt, men jag kan inte komma på vad...störande!! :whip: |
|
|
| CJ InterCity |
State Of Grace - Wonder Why (Chopstick & Scarecrow Remix)
Musiken passar perfekt in såhär i gryningen. problemet är bara att jag inte varit uppe hela natten, utan precis vaknat :toothless nästa låt blir definitivt skönare morgon trance :) nästa:
ATB - Don't Stop (ATB Remix) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Armand van Helden - My My My
Riktigt skön låt faktiskt :) Påminner mig om nåt, men jag kan inte komma på vad...störande!! :whip: |
GRYMMASTE JÄVLA LÅTEN FÖR TILLFÄLLET, tycker den är läskigt bra.
Har dock inte hört mixarna, någon som kan säga något om dem? |
|
|
|
|