just nu lyssnar jag på ungerska 90-tals sommarfavoriter i huvet vars namn jag inte kommer ihåg men önskar att jag gjorde för det var grymme låtar :toothless
benni
quote:
Originally posted by K-PAXian
ASOT 190 :cool:
EDIT Goldenscan - Only With You
TUNE OF THE ING YEAR at the moment!! :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes:
Originally posted by hustler
Satellite (Original Mix) Oceanlab Feat. Justine Suissa 7.34
SÅ vacker!
älskar både oceanlab och justine... men har aldrig tyckt om satellite. den är så tunn på något sätt. Sky Falls Down är deras största mästerverk! samt deras remix på Ascension - For A Lifetime! :cool:
np: Paul Van Dyk - Words For Love :)
keddo
kent - döden & jag , må inte vara elektronisk musik, men jävligt bra faktiskt..
Ska jag vara ärlig har det nästan varit det ända jag spelat på sistonde, och massa manglartechno :)
K-PAXian
quote:
Originally posted by benni
eh du menar nog snarare året 2003
Jo, har börjat inse det av att läsa runt lite här på TA. :confused: Vill ha den nu! :nervous:
Jeremy H
np: John '00' Fleming @ Global Gathering 2003 (2003-07-27)
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Måste vara ett av mina favorit-set nånsin faktiskt.. lyssna bara publiken när han spelar Carte Blanche! :wtf: