Originally posted by Elscorpio
Ben Lost - Exhibition II
Ben Lost har verkligen lyckats samla ihop förra årets (och detta årets!) bästa prog tunes!! chill CDn är inte fy skäms heller :cool:
fan nu måste jag också lyssna på den :p
Taste
Oakeys EM Tour 99..lyssnat på den tusentals ggr och jag tröttnar aldrig. It's the ! ;)
printer
Danny C - The Twist (Ghost Mix)
wordup :crazy:
jeremy1984
np: Primer - Everlast (original mix)
Avslappnande skön låt :)
(Thx för tipset Dioxys)
montana
quote:
Originally posted by Laszlo
hehe - jag tycker den är hur tjock som helst...perfekt låt att öppna upp ett set med .. :)
jao, så mycket bättre än chris liebing's smått överhypade remixes
men annars, Hertz - granit (cari leikebush remix)
Kongo_kim
Nu NRG - Dreamland 2005 (Adam Sheridan remix)
blev besviken på G&M Project remix
jofawe
Uniting Nations - Out of touch [remix]
underbar!
Laszlo
fick hem några nya plattor igår...
Just nu snurrar Marco Bailey - Challanger...fy satan i jävlar vad tjock den är....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: