|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by x-dream
Sitter å lyssnar på den oxå nu....;) |
samma här..
tack vare ShyTrance som var vänlig att fyllde på lite ;) |
|
|
| x-dream |
Hemma i sjukbädden nu...
Ligger å lyssnar på lite Carl Cox...
Carl_Cox_-_Live_in_Belfast_(FG)_DAB-03-02-2003 |
|
|
| dj_hysterix |
| Nirvana - smells like teen spirit....... |
|
|
| cviper |
DJ Air - Alone With Me (Flutlicht remix) (Vinyl)
(inne i en mix, ngn som har en icke-mixad version av den?) |
|
|
| reveal |
| gaaaaammal klassiker, Holymen - The Last Universe :crazy: |
|
|
| lonne |
| 01-three_drives-carrera_2_gabriel_and_dresden_remix-promo_vinyl-pow.mp3 |
|
|
| Glorie |
| fast transmission, gammal goding |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
fast transmission, gammal goding |
mmm, fast - transmission var den låt som fick en polare att fastna för trance :)... hmmm topic-idé ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
fast transmission, gammal goding |
Den är ju skön den låten...Undra vart jag har den :conf:
Ett set för våran Dj Astridfanatiker lyssnar jag på nu iaf....
DJ_Astrid_-_Nightlife_(IDT_Radio)-03-05-CABLE-2003-XDS
Du vet vart du hittar det reveal....;) ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Den är ju skön den låten...Undra vart jag har den :conf:
Ett set för våran Dj Astridfanatiker lyssnar jag på nu iaf....
DJ_Astrid_-_Nightlife_(IDT_Radio)-03-05-CABLE-2003-XDS
Du vet vart du hittar det reveal....;) ;) |
hoho, jepp ;) får dra hem ikväll |
|
|
| dj_hysterix |
| DANCE 2 TRANCE - POWER OF AMERICAN NATIVES (98års klassiker) :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| ShyTrance |
01_jezper_soederlund-angel__original_mix-mtc.mp3
:) |
|
|
|
|