|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| Ja lyssnar p[ dj astrid LIVE!!! DET E FETT! Vi e pa QONTACT I HOLLAND!!!!!!! AAAHHHH |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ja lyssnar p[ dj astrid LIVE!!! DET E FETT! Vi e pa QONTACT I HOLLAND!!!!!!! AAAHHHH |
men lägg av pch reta mig, du VET att jag vill se dj astrid livve..... (stafel, jag vet, men det är inte mitt ferl)
årets förstee set blev "E:\trance\In The Mix\Armin Van Buuren - Boundaries of Imagination.mp3"
lägg märkje tillkatalognamnet ;) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by reveal
men lägg av pch reta mig, du VET att jag vill se dj astrid livve..... (stafel, jag vet, men det är inte mitt ferl)
årets förstee set blev "E:\trance\In The Mix\Armin Van Buuren - Boundaries of Imagination.mp3"
lägg märkje tillkatalognamnet ;) |
Tror Mr R e lite berusad! :D
E oxo avis på Glorie å Scul! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag har lyssnat på dunka dunka halva dagen...... ingen låt utan min kära betong skalle spelar dunka typ i hela skallen... |
|
|
| x-dream |
Nu är människa igen så nu kan man lyssna på lite hårdare saker.....
Carl_Cox_-_X-Dream_Night_Club_(Sputnik)-12-25-DAB-2002
:) :) |
|
|
| Glorie |
hoho, ja kommer inte ens ihåg att ja skrev den dära posten... faen va illa =/
Nu e det iaf Airforce One - Trance Airport som går varm... den e tydligen från 2001, men ny för mig :p
Asbraaa :) |
|
|
| Dioxys |
Kirsty Hawkshaw - fine day :)
mmmmh, sköön melodisk trance :) helt perfekt att mysa till :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Kirsty Hawkshaw - fine day :)
mmmmh, sköön melodisk trance :) helt perfekt att mysa till :) |
vad heter originalet på denna? eller det heter väl likadant, men vem gjorde originalet alltså ;) |
|
|
| Glorie |
Cass & Slide - Perception (får aldrig nog av denna alltså
älskar vocalsen :) gahh..
å så har ja ont i magen me :( |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
vad heter originalet på denna? eller det heter väl likadant, men vem gjorde originalet alltså ;) |
Kanske är helt ute å seglar nu men var inte det Opus som gjorde den eller? |
|
|
| MiB |
Hydra - Affinity (orig mix)
såååååååååååååå bra |
|
|
| lonne |
| Planet Perfecto-Bullet In the Gun ( Original ) fy fan vilken klassiker ! |
|
|
|
|