|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 400)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Well...
De flesta av er känner säkert till nätradion Radioseven.
Dom har idag släppt sin nya systerkanal som inriktar sig på klubbmusik.
Blev väldigt glatt överraskad faktiskt!
Kört riktigt nice under dagen och nu ikväll var den första "showen".
Nån holländsk snubbe vid namn Paul Moelands som spelar 22-00 ikväll, redigt bra må jag säga :)
Den som känner för det kan ju spana in på www.mysteria.se
Imorgon spelar förövrigt Danjo & Styles. |
Jag gillar inte Paul Moelands (Octagen och Re:Locate). Men det var väl kul :)
The Future Sound of London - Papau New Guinea [12 Inch Mix] |
|
|
| NooN |
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Probspot Remix)
En låt jag aldrig kommer tröttna på tror jag. |
|
|
| montana |
| emulsion - kinda blue (ashley beedle mix) |
|
|
| DjAviander |
Hypersonic - Crystal Wave
Ah, hörde jag på "A Journey Into Psy-trance" mixed by J00F, förra året. Fy fasen vad skön den är :crazy: |
|
|
| NooN |
Andreas Tilliander - Marychain
Man börjar ju undra hur detta kunde bli "mainstream"... :conf: |
|
|
| Gate 42 |
DK8 - Murder Was The Bass (Hertz Remix)
^ Så tung! :eyes: |
|
|
| montana |
| arvid & ernesto - try (landshark mix) |
|
|
| Braxen |
Har återupptäckt Bent, så jävla bra, speciellt albumet 'Ariels' .. + dessa :eek:
'As You Fall' (Miccah's Swollen Booty Rmx)
'Always' (Ashley Beedle Rmx)
'Magic Love' (Ashley Beedle Rmx)
:crazy: |
|
|
| NooN |
Antiloop - In My Mind
Nostalgi. Första singeln jag köpte. Någonsin. |
|
|
| gurra |
overload - the right way
fransk house med vocoderfrosseri :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Haylon - Starfighter (Jonas Steur Remix) |
|
|
| DjAviander |
Ingenting!
Eftersom att jag anser att musiken är min enda drog ska jag nu försöka klara mig en hel dag utan musik i mina lurar.
Korkat och jävligt jobbigt, men säkert karaktärsbyggande :tongue2 |
|
|
|
|