|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 467)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Beatpushers - RHT [Dallas Superstars Remix] |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
A Tribute to Monika - Mixed by Laszlo [2005-06-11] :)
01 DJ Oji and Una - We lift our hands in sanctuary
02 Rain People feat. Marcus Begg - Trippin' on love
03 Gregory Darsa - Tourement d'amor
04 Blaze feat. Barbara Tucker - Most precious Love [Martin Solveig Re-edit]
05 Gregory Darsa - Block Party
06 Jesse Garcia - Alicante
07 Giampiero Ponte vs. Danny Martinez - Neferati
08 Olav Basoski - Rubato
09 Mambala - Felicidad [Axwell Vocal Mix]
10 Silverius - El vibe Latino
11 Jesse Garcia - Latino Activo
12 Mike Balance - House meanies [Stonebridge Remix]
13 Milk & Sugar - What is love? [Jesse Garcia Tribal Spain Mix]
14 Olav Basoski - Waterman
15 Bob Sinclair - Bisou Sucré
16 E Smoove - The Guitar
17 Bob Sinclair - Do it
18 Bob Marley - Could you be loved [Olav Basoski Remix]
19 Walkerman - Listen to me Mama [Jon Carter Vocal Mix]
20 Third World - Now that we found love
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=271694
:) |
Mixen postad i juni, och tjejen skulle vara borta ett halvår.. Kan det vara så att du firar hennes hemkomst med att lyssna på setet? ;)
np: Alex Gopher & Etienne de Crecy - Overnet
Fet! :) |
|
|
| zoric |
| Slusnik Luna vs. Lowland - Last Train To Trancentral :crazy: |
|
|
| Braxen |
Mister T & Demon Ritchie feat Prince Charles - 'Just U & I (Enzo Mori & Stephen Clark Dub)' (White Label)
omg, den där kommer bli stor :tongue3 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Mixen postad i juni, och tjejen skulle vara borta ett halvår.. Kan det vara så att du firar hennes hemkomst med att lyssna på setet? ;) |
Stämmer alldeles utmärkt. :) Tyvärr verkar hon inte vara lika glad för att se mig igen som jag är över att se henne... :( *gråta* |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Stämmer alldeles utmärkt. :) Tyvärr verkar hon inte vara lika glad för att se mig igen som jag är över att se henne... :( *gråta* |
Al Bundy, en vis karl, sa en gång:
"Women, cant live with them, cant live without them ..."
 |
|
|
| Laszlo |
Tror det ligger något i det han sa :) men Monika ljusår bättre än alla de fyra slamporna någonsin kommer bli sammanlagt :)
np: Braxn - 'Dedicated 2 Sweta' 20.01.2006.mp3
braxstone, vad är det för låt vid 65 min...är det "till westwood - same man"? Störtskön...har hört den någonstans innan vet jag... |
|
|
| K-PAXian |
| M.I.K.E. - Strange World 2006 (Filterheadz Love Distortion Remix) |
|
|
| Braxen |
laz
precis, till westwood - same man .. kommer ut på 'refune' snart tror jag ..:tongue2
np. Axer - 123/321 .. Äntligen ! :tongue3 |
|
|
| Laszlo |
DJ Preach - Live at Zooma 12-26-2005.mp3
pommes frites...längesedan jag hörde ett såhär ösigt technoset...får ju nackskador här framför datorn... |
|
|
| zoric |
| Perplex vs. Gataka - Down To Earth [Part-2] |
|
|
| DjAviander |
Citizen Kaned - Lost in Bass :crazy::crazy:
Över till
Wizzy Noise - Majestic Wisdom:eyespop: :eyespop:
Härliga blandningar :) |
|
|
|
|