har aldrig hört något liknande från Ronski... ytterst ljuvlig :wtf:
SteveTranz4ever
!!! Sitter och lyssnar på Agnelli & Nelsons februari mix på ETN.fm och hör en ny version av "Yahel - Voyage".... okej inget slår orginalet men de här e absolut intressant !
[EDIT] Fan va bra den här februari mixen var med Agnelli & Nelson !!!
SteveTranz4ever
fort fort fort!!!!!11111oneoneone
Vad heter låten som spelas nu ??????++++plusplusplus
Just nu så lyssnar jag på : Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
CJ InterCity
Chiller Twist - Stringz Ultd. (Shelley Mix)
tänkte säga att den ovan nämnda låten är höjdpunkten på ISOS3, men vid närmare eftertanke finns det ingen höjdpunkt. skivan är så grymt skön rakt igenom! :o