| [SWE]Helios |
| quote: | Originally posted by nekholm
Originalet är j*vla överspelat på alla finska radiokanaler, så den tröttnar man på, men jag håller med dej om den här remixen. Den är faktist :eyes: :eyes: :eyes:
Lyssnar på den nu också.. |
Gillar även deras remix på Jussi Polet - Positive =)
NP:
Sean Tyas - Lift (Bryan Kearney remix)
och efter det
Dave202 - Torrent
Nån som minns dessa två från Monday Bar's trettondagsdance? :eyespop: |
|
|