|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 359)
|
View this Thread in Original format
| trancedanne |
| Sayla - Majestic (Arizona vs. Passiva Remix), får gåshud av denna låt, läskigt bra! |
|
|
| zoric |
Jussi - Alone In The Dark och efter det..
..Lost Witness - Love Again |
|
|
| CJ InterCity |
Misja Helsloot feat Shane 54 - Back From Your Past (Robert Lidstroem Remix)
följt av
Robert Lidstroem - Recitation (Misja Helsloot Remix)
underbar musik för morgon-chill :) |
|
|
| ShyTrance |
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Mix)  |
|
|
| Laszlo |
Lenny Ibizare presents Baleric Traditions, Lost and found
fick med denna pärla i ett nummer av DJ Mag för någon månad sedan...lyssnade på den första gången igår när jag gick och lade mig...mmmm...somnade som en bäbis... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Mix) |
har ni hört orginalet?
http://www.airbiscuit.net/ |
|
|
| jofawe |
Carlito - Who´s that boy?
http://www.carlito.se
Står att den är producerad av Anders Wrethow .. som enligt en god vän från mig i malmö säger är samma person som proddade Slitz vinterskiva i vintras, dvs allas vår egen Snakebyte?
Stämmer det?
Den där Anders Wrethow känner tydligen till mig... fast man vet ju aldrig :)
Bra driv i låtjäveln är det iallafall :) |
|
|
| DuMonde |
Passport Kingdom of the Netherlands mixed by Ferry Corsten.
Utan tvekan årets bästa album tillsammans med In Search Of Sunrise 4. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by jofawe
Carlito - Who´s that boy?
|
Dr Bombay producent / vokalist måste ju vara inblandad på något sätt också (om nu inte Snakebyte är Dr Bombay :eek: ). Killens röst skulle ju lika gärna kunna sjunga "taxi taxi taxi"... Eller hur?
Om det är Snakebyte som ligger bakom detta är ju bara att grattulera. Fet rotation på radio och en video som visas flitigt. $$$ Bling Bling :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Dr Bombay producent / vokalist måste ju vara inblandad på något sätt också (om nu inte Snakebyte är Dr Bombay :eek: ). Killens röst skulle ju lika gärna kunna sjunga "taxi taxi taxi"... Eller hur?
Om det är Snakebyte som ligger bakom detta är ju bara att grattulera. Fet rotation på radio och en video som visas flitigt. $$$ Bling Bling :D |
Det är ju Dr Bombay, Johnny eller vad han hette..
Sen är det ju tydligen hon den där Johanna som sjöng på Midway som sjunger..
Men visst.. sommarplåga är bling bling! |
|
|
| hustler |
Försöker lära mig Traktor så dagen till ära (trots allt lördag idag) slängde jag ihop en liten mix.
 |
|
|
| montana |
20th avenue - that's ok
^^^ en najs housebootleg på ceasars palace - jerk it out |
|
|
|
|