|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 565)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| luke fair - system soundbar toronto 2005-10-14 |
|
|
| hustler |
Fireflies Feat Alexandra Prince - I Cant Get Enough (Ian Carey Dub)
Låter som samma sångerska som i den där Gadjo låten 'So Many Times'. Dementera eller bekräfta någon? |
|
|
| HappyCow |
H-Man - Manga (Thomas Schumacher Remix) :crazy:
Tom Pooks - Pablos Assans
Acquaviva & Lutzenkirchen - No Fear (Lutzenkirchen Remix) |
|
|
| Braxen |
| Martin Solveig - Something Better (Julien Jabre Antheme Remix) |
|
|
| NooN |
| ScuL - Promo Mix June 2006 |
|
|
| Braxen |
Timbaland, Nelly Furtado & Justin T - Give It To Me
..följt av ett spår från Jay-z's comebackalbum
Jay-z - Trouble |
|
|
| n0bben |
| quote: | Originally posted by Braxen
..följt av ett spår från Jay-z's comebackalbum
Jay-z - Trouble |
Kände mig tvungen att kolla upp ett av årets största släpp. Inte för att jag väntade mig något annat men Kingdom Come låter inte direkt någon höjdare i mina öron. Låten Kanye proddat är ganska het dock (ja, faktiskt)
Själv lyssnar jag på Common - The Light, en av mina favoriter från Like Water For Chocolate. Hiphop med ett positivt budskap och dessutom ett av J Dillas bästa beats. |
|
|
| montana |
kommer inte köpa kingdome come. jag är stor fan av jay-z, men typ, det är patetiskt att säga, detta är mitt sista album, göra ett stort spektakel av det och sen två år senare säga, hörru ni, jag bara skämtade, här är mitt comebackalbum. och jag kan också garantera att halva skivan kommer ha massa låga slag mot cam'ron,juelz santana,jim jones,resten av dipsets & damon dash.
Mogwai - Happy Songs For Happy People
inte lika bra som Young Team men denna funkar ändå. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by montana
kommer inte köpa kingdome come. jag är stor fan av jay-z, men typ, det är patetiskt att säga, detta är mitt sista album, göra ett stort spektakel av det och sen två år senare säga, hörru ni, jag bara skämtade, här är mitt comebackalbum. och jag kan också garantera att halva skivan kommer ha massa låga slag mot cam'ron,juelz santana,jim jones,resten av dipsets & damon dash.
|
Många artister inom mainstream hiphopen tar sig själva på alldeles för stort allvar, eller så vill de få det att se ut som om de gör det. Last album, first album, retire, the king is back etc. Det kan vara lite kul förvisso men riskerar ofta att bli patetiskt som du säger. Jag kan dock ha överseende med det mesta om musiken är bra, vilket den ofta är, så det ska bli kul att se vad jigga snickrat ihop denna gång. ;E
Just nu, något helt annat dock, Cydonia - Animals. :happy2: |
|
|
| Rainborn |
Tilt - Seduction Of Orpheus (Tilts Mythology Mix)
sen
LSG - Rising |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by n0bben
Låten Kanye proddat är ganska het dock (ja, faktiskt)
|
Sjukt bra, John Legend är så nice. :eyespop: |
|
|
|
|