Originally posted by Kongo_kim
Scul - Moments To Remember @ Soundic Radio
SÅ JÄVLA HÅRT!!!!!:eyespop:
SÅ JÄVLA SANT!!! :D
DJ Ed - Ocean of Tears rullar nu... Skum låt.
Versace
den har varit igång ett tag
relocate - waterfall
SWE_TRANCE
X Porters - Back to back
Smekbar
RHCP - Under the bridge
NooN
Ferren @ Moments To Remember
Just nu!
Nyx
Wavetraxx Vs Wavescope - Atmosphere
O M G..Chris Menzi har gjort en av sina bästa produktioner på länge! Fet hardtrance med underbar 303! :crazy: :crazy:
SWE_TRANCE
Schysst psy med lite melodiskt inslag!
Talamasca - Cancer
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Nyx
Wavetraxx Vs Wavescope - Atmosphere
O M G..Chris Menzi har gjort en av sina bästa produktioner på länge! Fet hardtrance med underbar 303! :crazy: :crazy:
:conf: Har man inte hört denna låten fyrahundra gåner redan? Det finns inget som helst nyskapande i denna produktionen. Sorry men jag tycker den suger elefantballe. Låter som något som kunde ha varit med på Dream Trance skivorna för 3-4 år sedan.
Amplifire
Smaken är som baken, detta borde väl inte vara så svårt att acceptera? Dessutom behöver allt inte vara nyskapande för att vara bra, eller?