|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 358)
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
Now Playing: Marco Carola - Butterfly
Funkar iaf :) ska dock dra igång Laszlos Sommarhus mix snart |
|
|
| K-PAXian |
King Acidman - Goofy
En låt jag gjorde 2002 (under mitt dåliga val av alias *s*). Den har lite tryck i sig ännu faktiskt. Vet inte vad det är för genre riktigt. Något technoaktigt. :)
Inte jättebra, men den funkar! :toothless |
|
|
| Laszlo |
Global Deejays - What a feeling [Flashdance Club Mix]
kan inte riktigt bestämma mig för om det är veckans ost eller inte, men jag gillar den som fan... |
|
|
| zoric |
Airwave vs. Rising Star - Sunspot 2005
Fantastiskt! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Audio Therapy Part9
Tracklist:
1. Space Manoeuvres - Stage One (Leama & Moor Remix)
2. Dominic Plaza pres. Sayes - Satisfaction Guaranteed
3. Vadim Zhukov - Nothing Matters (Original mix)
4. Armin van Buuren - Shivers (Original mix)
5. Ernesto vs Bastian - A Few Seconds After Transfer
6. Agnelli & Nelson - Hudson Street (N.Y Mix)
7. Ernesto vs Bastian - Darkside Of The Moon (Dogzilla remix)
8. Marco V - More Than A Life Away (DJ Preach remix)
9. Mojado - Senorita (Mr. Sam remix) |
+1 |
|
|
| montana |
| chemical brothers - galvanize (pocket rocket remix) |
|
|
| hustler |
Dont Phunk With My Heart (Mano Remix) Black Eyed Peas 6.40
Svängig liten sak det där.. |
|
|
| Laszlo |
55 min in i ASOT 200 - Part 1:
Bossanova - Stonecold
Ernesto vs. Bastian - Dark side of the moon
Kayau vs. Albert - You are made of sun
Detta femminuterssnutt har jag lyssnat på ungefär sextonmiljonertvåhudratolvtusensexhundaarton gånger vid det här laget. Ryser varje gång...spolar tillbaka...ryser...spolar tillbaka...ryser...sjunger glatt med...gråter...mmm...det är vackert :) |
|
|
| NooN |
| Probspot - Drifter från albumet "Organic Waveforms". |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by NooN
Probspot - Drifter från albumet "Organic Waveforms". |
Tror det finns med en mix på Foreplay på den skivan, jävlar vad jag tyckte att den var dålig. :( |
|
|
| montana |
Morillo, Romero & Nunez - Dancin (DJ Rap Remix)
rätt grym remix |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by hustler
Tror det finns med en mix på Foreplay på den skivan, jävlar vad jag tyckte att den var dålig. :( |
Den finns med på en utav vinylerna, men den finns inte med på CDn tror jag.
Attention Deficit - What? lyssnar jag på nu iaf. |
|
|
|
|