|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by Mehari
Britney Spears - Slave 4 U
:eek: :eek: :eek:
|
lol!
:stongue:
den dagen, den smärtan...
lyssnar på Marco V @ Qontact 2002
han regerar bakom spelarna!
han smörar på hans "GODD", äger huset!
tycker att den låten bara ska spelas högt som stryk,
annars så förlorar den sin eviga charm och sitt oberäkneliga flow |
|
|
| reveal |
gammal klassiker...
blank & jones - after love
eller som de kallade sig på den tiden "piet blank & jaspa jones"... (är ju iofs det som de heter, men jag menar att det stod så på skivorna på den tiden, 1999... "blank & jones" låter dock bättre enligt mig) |
|
|
| Dj_ExOn |
Just nu så går "virtua trancer - sex after dinner(a1)"
på Winampen. Ruskigt bra! 1999 års känlsa :eyespop: |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by x-dream
Kände för ett gammalt Fergie set.....
Fergie - Essential mix 07-28-2001.....Ett av hans bästa set....... |
Verkligen!
Fan vad sur jag är att AG stänger ner! Jag får 100% av min musik därífrån! Usha!!:whip: :whip: |
|
|
| Trancefella |
hehe, blank & jones här med: N-Joy in the Mix 04-05-2002 [Tackar SWE_TRANCE]
har dom satt ett datum när AG ska släckas? :( |
|
|
| lonne |
Som en godnattvisa spelas Bomfunk Mc`s-Live Your Life (Push Transcedental Rmx)...Mkt skön rmx på en dålig låt,
men iofs jag tycker att han nästan alltid lyckas... |
|
|
| King of Clubs |
Avalon - Can't Live A Day (Tiesto Remix)
Usch och Fy... :sadgreen: |
|
|
| XLA |
kent - Revolt III
nån mer än jag som gillar kent? eller är alla die hard trance fanatiker som vrålar och skriker när de hör annan musik och är väldigt känsliga för solljus? :) |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by XLA
kent - Revolt III
nån mer än jag som gillar kent? eller är alla die hard trance fanatiker som vrålar och skriker när de hör annan musik och är väldigt känsliga för solljus? :) |
Kent äger!! mmm, speciellt "ny karriär II" (tror ja den heter)
| quote: | posted by Kent
Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum. Det är en ny karriär, i en helt ny värld (?)
|
annars så e det tiesto @ Dutch Dimension 2001 som gäller, igen.
Ps. har nån 2002?? Jag letar nästintill destperat efter den! fått en låt som ja inte vet vad den heter på hjärnan. crowden släpper liksom allt totalt när han drar den! (videon vore också trevlig o ha igen...)
:) |
|
|
| lonne |
Mr Tiesto Live At Dance Department-2002-05-25.
Tankade setet idag,har bara lyssnat drygt 15min
och hittils låter det riktigt bra..bara att
hoppas det fortsätter så.. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by XLA
nån mer än jag som gillar kent? eller är alla die hard trance fanatiker som vrålar och skriker när de hör annan musik och är väldigt känsliga för solljus? :) |
Jag skulle uppskatta att jag lyssnar på 95% Trance (med släktingar) och 5% annan smörja som Reggae, TripHop, en del HipHop etc.. :D Rock står för tillfället inte så högt i kurs hos mej, men en stor del av min skivsamling består av just det. Dock har jag aldrig förstått mej på Kent.
Just nu lyssnar jag på RBA - No Alternative (Lemon 8 Sanctuary Remix) |
|
|
| XLA |
now playing: kent - en helt ny karriär
Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum
Det är en helt ny värld, men jag är alldeles lugn
Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum
En helt ny karriär, i en helt ny stad
Nu satte Rödljus igång oxå :)
Här kommer jag som aldrig stannar, röda ögon glider över gatan
Spelar ingen roll alls vad dem speglar, de är min ursäkt för att blunda
Säg det högt, tala högre du som inte bryrdig om
Vad mina händer gör, utanpå och inuti jag visste inte att man kunde gå
Så långt
Fan vad kent knäcker :cool: :) |
|
|
|
|