|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 295)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Ambassador - One Of These Days
Härlig låt från 99' med grym beat! :crazy: |
|
|
| NooN |
Kevin Rust - Spike (Alpha Version)
En ny "Cosmicman"-trance dänga som jag håller på med :p |
|
|
| jofawe |
Jag lyssnar på Trance Around The World #52 med Above & Beyond.
Vill veta vad låten som är förstalåten i Bobinamixsettet...
Går typ: "sent down the rain..." (kvinnlig vocals)
http://www.anjunabeats.com/ (klicka längst ner... å spola till mitten typ) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag lyssnar på Trance Around The World #52 med Above & Beyond.
Vill veta vad låten som är förstalåten i Bobinamixsettet...
Går typ: "sent down the rain..." (kvinnlig vocals)
http://www.anjunabeats.com/ (klicka längst ner... å spola till mitten typ) |
Luminary - My World
har aldrig förr hört denna version, men herre jesus så skön!:eek: :eek: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Luminary - My World
har aldrig förr hört denna version, men herre jesus så skön!:eek: :eek: |
Visst är den!!?!?!!?? |
|
|
| CJ InterCity |
Pesh Vocal Mix är fortfarande bästa versionen, men jo den är härlig ;) släpps på Lost Language nu i mars :)
EDIT: i april släpps den visst :o hehe kolla vilken genre djsop.de listar den under! klicka :toothless |
|
|
| NooN |
One Eyed Jack - The Pulse (Ûberdruck Remix)
Kungarna av Acid Hard Trance!
CJ:
Vadå? Är det inte hiphop då? Trodde det var sånt där gansta rap. Feta beats len! Var haru guzzen då? Har du klottr... Ähum, målat grafitti på några tunnelbanevagnar på länge!?! 50 Cent Rulez!!!!!!!!!11111111111
*Notera att denna text är extremt fördomsfull.* |
|
|
| Virus |
| deep_dish_-_essential_mix_(live_at_creamfields)_28-08-2004. Bra skit. |
|
|
| jofawe |
Above & Beyond - Trance Around The World #53 ...
Måste säga att TATW är sååå mycket bättre än ASOT ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by NooN
CJ:
Vadå? Är det inte hiphop då? Trodde det var sånt där gansta rap. Feta beats len! Var haru guzzen då? Har du klottr... Ähum, målat grafitti på några tunnelbanevagnar på länge!?! 50 Cent Rulez!!!!!!!!!11111111111 |
det där känner man igen alltför väl :rolleyes: ;)
np: Y Traxx - Mysteryland (Fred Baker & Mr Sam Remix):) |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Luminary - My World
har aldrig förr hört denna version, men herre jesus så skön!:eek: :eek: |
tittade runt lite och hittade en tracklist. Versionen är:
Luminary - My World (Andy Moor Remix) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
tittade runt lite och hittade en tracklist. Versionen är:
Luminary - My World (Andy Moor Remix) |
Helt fel faktiskt..
Zenon feat. Erire "September Rain" [Bobina Original Dub] (Nebula)
Är rätt titel! |
|
|
|
|