|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Daft Punk - Aerodynamic (Slum Village Rmx) säger bara ojojoj, om man ska ge sig på att remixa andras verk så bör resultatet bli något i den här stilen. Ärligt till orginalet men ändå en helt annan låt! |
|
|
| King of Clubs |
Arome - I'm Not A Bitch (DJ Scot Project Remix)
såå tung! :haha:
På tal om nåt helt annat så blir jag livrädd för den här schizade snubben --> :nervous: |
|
|
| Vizay |
här va jag igen :)
nu ere Iio - rapture (armin van buuren remix) som glider i lurarna
måste ju säga att riva mixen av den låten e gudomlig den med
| quote: | Originally posted by King of Clubs
På tal om nåt helt annat så blir jag livrädd för den här schizade snubben --> :nervous: |
seriöst, e inte vikingen lite värre :disbelief :p |
|
|
| King of Clubs |
Lyssnar på Derb - In Africa (DJ Tandu Remix)
oxå väldigt tung.
| quote: | Originally posted by Vizay
seriöst, e inte vikingen lite värre :disbelief :p |
Den snubben vet man iaf var man har. Han e en elak jävel, men han: :nervous: han är alldeles för oförutsigbar. Vänd honom inte ryggen.. Han är desperat och kommer att ta till desperata medel.
(:D) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Den snubben vet man iaf var man har. Han e en elak jävel, men han: :nervous: han är alldeles för oförutsigbar. Vänd honom inte ryggen.. Han är desperat och kommer att ta till desperata medel.
|
hmm, de har du rätt i *kollar över axeln* :P |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
På tal om nåt helt annat så blir jag livrädd för den här schizade snubben --> :nervous: |
Hehehe den var :crazy:
På tal om det.....Marco V har gjort det igen
01-f.s.o.l.-papua_new_guinea__marco_v._mix
Damn vilken mix...... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
01-f.s.o.l.-papua_new_guinea__marco_v._mix
Damn vilken mix...... |
:eyespop:
:eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Den är fett grym!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop:
:eyespop: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Vizay
mauro e kung (ville bara få det sagt) :gsmile: |
Klart att Mauro är kung.....
Lyssnar denna nu..... a1_marco_zaffarano_-_playback_(picotto_mix)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
........................... :eyespop:
........................... :eyespop: :eyespop:
........................... :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: ian van dahl - castles in the sky (peter luts remix)
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
........................... :eyespop: :eyespop: :eyespop:
........................... :eyespop: :eyespop:
........................... :eyespop: |
|
|
| fruktsoppa |
| harry toddler - spanish harlem riddim |
|
|
| reveal |
| frossa i smiley-konst eller? ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
hehe ;)
Kan avslöja att jag tryckte ett antal gånger på "edit" knappen... |
|
|
|
|