|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Chiller Twist-Strings (Shelley Remix)...Livet är bra, likaså vädret.
Man känner sig som en kung..:D :D |
|
|
| King of Clubs |
Cass & Slide - All the Freaks.
Jag har fastnat kraftigt för den. Grym melodi.. |
|
|
| lonne |
Art Of Trance-Love Washes Over (Airwave Remix)...tycker att denna låt
är ett bevis på ren lycka, vilken låt...:D :D |
|
|
| King of Clubs |
Steel Pulse - Handsworth Revolution
Klassiker! |
|
|
| Vitryss |
Infected Mushroom - Sailing in the sea of mushroom
Infected har verkligen ett helt eget "sound" :eyespop: |
|
|
| x-dream |
Atm Paul_van_Dyk-Loveparade_(Abschlusskundgebung)_Live_13-07-2002
Bra set men lite kort dock....Tråkigt men sant....Ville ju höra mer från Pvd när han lira vid finalen av paraden.... |
|
|
| lonne |
Samma här X-dream, nu en 27 min in i detta set som verkar vara klippt.
Hittade tracklisten på typ 25 låtar= 66 min, så lite kort är det nog..
mem men, mkt nöjd hittils. |
|
|
| x-dream |
Detta setet är endast 17 minuter långt så det är nog inte samma set vi lyssnar på....
Paul_van_Dyk-Loveparade_(Abschlusskundgebung)_Live_13-07-2002 |
|
|
| lonne |
Märkligt, datumet var också 13/7 dockk 66 min ...skitgrymt.
Nåväl, nu är det Riva-Time Is The Healer (Avb Remix) som liras. |
|
|
| reveal |
| Gouryella - Ligaya :eyes: |
|
|
| cool2002 |
trance music började jag lyssna på 90 talet
sen dess har man varite på två trance ställen
men båda två blev stängda av polisen
så nu har man ingen anning om vad som händer längre
docklands är rätt kända av polisen så ditt går jag aldrig
ställen jag har varite på i city har varite mer underground ställen
odenplan (toaleterna) gamal klub atmofers nogåt åt det hållet
nära sture och est så fanns det också en kulbb för trance
men den gick samma öde som odenplan
suck,,
använder pc för att hämta mp3 för att höra om det är bra remixat
eller bra live version av låtar
sen försöker jag köpa cd om det går
sjävle så lyssnar jag på :
allt man kan komma över av Paul Van Dyk
Dj Tiesto
DJ Fuzion
DJ Scot Project
/Cool2002 |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by cool2002
så nu har man ingen anning om vad som händer längre
suck,,
/Cool2002 |
Jag kan inte nämna en riktig tranceklubb i hela stockholm längre. Vill man lyssna på House eller Progressive så finns det ju några alternativ, men inte trance som jag känner till.
--
Lyssnar just nu på Nu-NRG - Dreamland (Rank 1 Re-Edit). Grym remix.. |
|
|
|
|